کد مطلب: ۲۴۵۹۷۳

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی عنوان کرد:

فروش نداریم

فروش نداریم

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی عنوان کرد: فعالان بخش ساخت و ساز اگر پروژه نیمه تمامی در دست داشته باشند سعی می‌کنند آن را به پایان برسانند و افرادای که قراردادی منعقد کرده‌اند یا پیش از این خرید و فروش کرده‌اند این روزها مشغول رسیدگی و سامان دادن به این امور هستند. تمام آنچه گفته شد به معنی این است که امکان فروش نیست.

محمد جعفر منتظری، رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی، در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره وضعیت بازار مصالح ساختمانی گفت: در وضعیت فعلی خیلی از حوزه‌ها در رکود به سر می‌برند. شرایط فعلی به ویژه وقایع چند روز اخیر ارز باعث تداوم و تقویت این رکود شده‌اند.

وی افزود :افرادی که در بخش ساخت و ساز فعالیت می‌کنند، اگر پروژه نیمه تمامی در دست داشته باشند سعی می‌کنند آن را به پایان برسانند. یا افرادای که قراردادی منعقد کرده‌اند یا پیش از این خرید و فروش کرده‌اند این روزها مشغول رسیدگی و سامان دادن به این امور هستند. اما تمام آنچه گفته شد به معنی این است که امکان فروش نیست.

منتظری بیان کرد: شرایط بازار در حالتی است که نمی‌شود هیچ پیش‌بینی خاصی برای آینده کرد. همه اصناف منتظرند ببینند در چند ماه آینده چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: از نظر اقتصادی با هرکس که صحبت کنید وضعیت خوبی ندارد. همه در حالت نگرانی از آینده به سر می‌برند.
منتظری درپایان خاطر نشان کرد: در سال 97 در بخش کسب‌وکار انتظار ادامه رکود را باید داشته باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.