کد مطلب: ۶۶۶۵۱۹

آغاز روند اجرای فروش هوشمند نان در خراسان رضوی

آغاز روند اجرای فروش هوشمند نان در خراسان رضوی

روند اجرای طرح فروش نان از طریق کارتخوان‌های هوشمند در صنف نانوایی‌های استان خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: روند اجرای طرح فروش نان از طریق کارتخوان‌های هوشمند در صنف نانوایی‌های این استان آغاز شد.

امیر دلداری روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در این طرح ملی با همکاری بانک سپه کارتخوان‌های هوشمندی طراحی شده که توسط شرکت غله بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود و اکنون دستگاههای مربوطه وارد استان خراسان رضوی شده است.

وی بیان کرد: با نصب کارتخوان‌های هوشمند با عنوان "سایا نان کارت" در همه نانوایی‌ها، میزان فروش هر واحد در مصارف خانوار، رستوران‌ها و ادارات و بخش‌های دیگر مشخص می‌شود.

وی اظهار کرد: از طریق کارتخوانهای مزبور عملکرد هر نانوایی قابل رصد خواهد بود و از بروز تخلفاتی مانند کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد جلوگیری می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: طرح مزبور در کل کشور اجرا می‌شود و در مرحله نخست هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت نان یا سهمیه‌بندی آن در دستور کار نیست، همچنین با نصب این کارتخوانها هیچ محدودیتی نیز در خرید نان بوجود نمی‌آید.

دلداری با بیان اینکه اصناف آمادگی کامل برای اجرای طرح فروش هوشمند نان را دارند، افزود: پیشنهاد اصناف آغاز عرضه هوشمند نان از مشهد است.

حدود پنج هزار و ۳۰۰ نانوایی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی در مشهد مستقر هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بله