خبر مهم:

کد مطلب: ۱۸۳۹۷۷

فعالان صنعت گردشگری تقویت می‌شوند

فعالان صنعت گردشگری تقویت می‌شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با برگزاری دوره‌های توانمندسازی در این استان فعالان صنعت گردشگری تقویت می‌شوند.

قادر تقی‌زاده روز یکشنبه افزود: با ابلاغ دوره‌های توانمندسازی از دفتر مطالعات آموزش گردشگری سازمان و ضرورت برگزاری دوره‌ها، برنامه ریزی به منظور برگزاری دوره‌ها طبق زمان بندی مناسب تا پایان سال جاری از اولویت بالایی برخوردار است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، او اضافه کرد: بر این اساس جلسه شورای آموزشی با حضور مؤسسات دارای مجوز از سازمان و کارشناسان مرتبط گردشگری و با محوریت برنامه اقتصاد مقاومتی در رابطه با برگزاری دوره‌ها در معاونت گردشگری استان اردبیل تشکیل و همچنین هر یک از این دوره‌ها با توجه به تخصص مؤسسات تقسیم‌بندی شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی و مدرسان برجسته در حوزه صنعت گردشگری ضروری است افزود: مؤسسات آموزشی این امر را به عنوان یکی از اهداف اصلی دنبال کرده و نسبت به ثبت نام جامعه هدف اقدام می‌کنند.

تقی زاده اضافه کرد: دوره‌هایی که جهت برگزاری از سازمان ارسال شده شامل دوره آموزشی عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای بین راهی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، عوامل پلیس انتظامی و راهور، عوامل اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر و عوامل مستقر در پایانه‌های مرزی است.

پل معلق مشگین شهر، کوه سبلان با ظرفیت کوهنوردی و وجود پیست اسکی آلوارس در 12 کیلومتری سرعین و شهر چشمه‌های بهشتی از جاذبه‌های گردشگری و ورزشی استان اردبیل است.

مجموعه تاریخی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی به عنوان نگین بناهای باستانی استان، بقعه شیخ کلخوران متعلق به امین الدین جبرئیل پدر شیخ صفی الدین اسحق جد سلاطین صفوی واقع در روستای کلخوران، خانه ارشادی، حمام ملاهادی، برج شاطر، پل هفت چشمه، مجموعه بازار تاریخی و مسجد جمعه از دیگر جاذبه‌های اردبیل هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.