کد مطلب: ۳۹۷۷۹۸

فعالیت پلتفرم گیم – کلوب گیمرها با چهار مسابقه آنلاین تابستانه آغاز شد

فعالیت پلتفرم گیم – کلوب گیمرها با چهار مسابقه آنلاین تابستانه آغاز شد

پلتفرم گیم – کلوب گیمرها به عنوان حرفه‌ای‌ترین پلتفرم برگزاری مسابقات آنلاین بازی‌های ویدیویی فعالیت جدی خود را با چهار مسابقه آنلاین آغاز کرده است.

پلتفرم گیم - کلوب گیمرها فعالیت جدی خود را آغاز کرده است. این پلتفرم برای دو رشته FIFA 19 و PES2019 چهار تورنومنت را در شهریور ماه برگزار خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پلتفرم گیم - کلوب گیمرها به عنوان حرفه‌ای‌ترین پلتفرم برگزاری مسابقات آنلاین بازی‌های ویدیویی فعالیت جدی خود را با چهار مسابقه آنلاین آغاز کرده است.

این پلتفرم برای دو رشته FIFA 19 و PES2019 چهار تورنومنت را در شهریور ماه برگزار خواهد کرد. که دو مسابقه آنلاین در نیمه نخست و دو مسابقه دیگر در نیمه دوم شهریور برنامه‌ریزی شده‌اند.

photo6010276581920059340

کلوب گیمرها، با این هدف آغاز به کار کرده تا تحولی در حوزه ورزش‌های الکترونیک ایجاد کند. ورزش‌های الکترونیک در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و گردش مالی آن در یک سال به زودی از مرز یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

ایران نیز با ۲۸ میلیون گیمر، جزو بازی‌خیزترین کشورهای منطقه خاورمیانه بوده که مملو از استعدادهای بی‌نظیر است. اما نبود زیرساخت‌های مناسب در حوزه ورزش‌های الکترونیک، باعث شده تا رشد این حوزه در کشورمان با سرعت کمی اتفاق بیفتد. پلتفرم گیم - کلوب گیمرها تحت دامنه Game.ir ، قصد دارد با ارائه‌ی راهکارهای نوین و حرفه‌ای، به مرجعی برای گیمرهای حرفه‌ای کشور تبدیل شده تا بتوانند در حوزه‌ی تخصصی خودشان فعالیت کرده و به درآمدزایی برسند.

photo6010276581920059339

علاقه‌مندان رشته‌های FIFA و PES برای شرکت در مسابقات نیمه‌ نخست شهریور ماه که هر یک جایزه نقدی یک میلیون تومانی دارد می‌توانند به ترتیب به صفحات تورنومنت آنلاین بازی PES2019 نیمه اول شهریور 98 و مسابقه آنلاین بازی FIFA19 نیمه اول شهریور 98 مراجعه نمایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.