کد مطلب: ۳۲۸۴۰۳

قراردادهای جدید گاز در آسیا

قراردادهای جدید گاز در آسیا

شورای بین‎المللی دریانوردی و بالتیک از اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی بر دو قرارداد گازی متمرکز خواهند شد.

شورای بین المللی دریانوردی و بالتیک موسوم به بیمکو سال آتی میلادی را با تمرکز بر دو قرارداد گازی شامل خرید بانکر LNG و چارتر سفر شناور‌های LPG آغاز می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس این گزارش و با تکیه بر انتشار مطبوعاتی یکی از بزرگترین اتحادیه‌های بین المللی کشتیرانی، مالکان تصمیم دارند قرارداد‌های جدید را در آسیا و در تلاش برای افزایش مشارکت با اعضای این قاره توسعه دهند. دو پروژه از سوی دفتر بیمکو در شانگ‌های و با همکاری کارمندان مستقر در کپنهاگ اجرا می‌شود.

در همین راستا، مدیر قرارداد‌ها وبند‌های بیمکو گفت: قرارداد سوخت جایگزین و چارتر سفر برای شناور‌های LPG دو پروژه اصلی با بازتاب جهانی هستند که اجرای آن‌ها یک اصل به حساب می‌آید. پروژه‌ها برای بیمکو فرصتی طلایی هستند تا شورای بین المللی دریانوردی بتواند مستندات خود را با اشتراک برخی از آن‌ها در منابع آسیایی خود بهینه‌سازی کند.

تیم عملیاتی دو پروژه را اعضای کشور‌های ژاپن، چین و سنگاپور به همراه متخصصانی از اروپا تشکیل می‌دهند و مدیریت پروژه بر عهده مدیر منطقه‌ای آسیا در بیمکو به نام Wei Zhuang مستقر در شانگ‌های گذاشته شده است.

وی در این باره گفت: تصمیم دارم برخی از مستندات مهم خود را به مناطق آسیایی بیاوریم؛ جایی که میزان تقاضا برای قرارداد‌ها و بند‌های بیمکو به طور قابل توجهی بالاست.

پروژه‌های مذکور در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی آغاز می‌شود و تکمیل آن‌ها تقریبا ۱۸ ماه زمان می‌برد.

منبع: مانا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.