کد مطلب: ۶۸۱۸۴۲

قصرشیرینِ کرمانشاه لرزید

قصرشیرینِ کرمانشاه لرزید

به گزارش تجارت‌نیوز، خبرگزاری صدا و سیما از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، قصرشیرین در استان کرمانشاه خبر داد. این مین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه ظهر امروز، قصرشیرین در استان کرمانشاه را لرزاند که به صورت خفیف در شهرستان سرپل‌ذهاب

به گزارش تجارت‌نیوز ، خبرگزاری صدا و سیما از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، قصرشیرین در استان کرمانشاه خبر داد.

این مین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه ظهر امروز، قصرشیرین در استان کرمانشاه را لرزاند که به صورت خفیف در شهرستان سرپل‌ذهاب هم احساس شد.

قصرشیرین و سرپل‌ذهاب از شهرستان‌های استان کرمانشاه هستند. مجموع سکنه این دو شهرستان بالغ بر یکصد هزار نفر می‌شود.

توضیحات فرمانداری قصر شیرین

در همین رابطه محمد حیدری فرماندار قصرشیرین به ایرنا گفت: زلزله ۴.۶ریشتری ظهر امروز دوشنبه که این شهرستان را لرزاند هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشت.

وی افزود: به محض وقوع زلزله که در ۱۶کیلومتری قصرشیرین و داخل خاک عراق و در عمق ۱۳کیلومتری قصرشیرین رخ داد ستاد مدیریت بحران به حال آماده باش درآمده است. گروه های ارزیاب در منطقه حضور دارند، کانون زلزله در داخل عراق بود هم اکنون شهر آرام و شرایط عادی است و تاکنون هیچ گونه خسارت مالی یا جانی از سوی دستگاه های ذیربط و یا مردم گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه زمین لرزه به طور کامل در قصرشیرین محسوس بود، اظهار داشت: دستگاه‌های امدادی نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هرگونه اتفاق در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی کنند.

زلزله ۴.۶ریشتری ظهر امروز ساعت ۱۲و ۳۴دقیقه و ۵۵ ثانیه و در عمق ۱۳کیلومتری و در ۱۶ کیلومتری قصرشیرین و ۴۱کیلومتری سرپل‌ذهاب و ۴۳کیلومتری ازگله به وقوع پیوست.

طول جغرافیایی این زمین لرزه ۴۵.۴۵ و عرض جغرافیایی آن ۳۴.۶۱ثبت شده است.

بزرگترین زمین لرزه این منطقه ۲۱ آبان سال ۹۶ به بزرگی ۷.۳ ریشتر روی داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

زلزله کرمانشاه

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.