کد مطلب: ۸۰۷۱۶۶

قطع آب خانه‌ها از ساعت ۹تا ۱۷!

قطع آب خانه‌ها از ساعت 9تا 17!

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکان بدمصرف تهرانی شناسایی شده‌اند و در صورت بی توجهی به اخطارها در نوبت اول از ساعت ۹ تا ۱۷ و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به تداوم طرح برخورد با مشترکان بدمصرف در سال جاری گفت: هر میزان آب در استان تهران برای شرب تولید شود، کمبود انباشته آب استان جز با مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا برطرف نخواهد شد.

«محسن اردکانی» با بیان این‌ که مشترکان بدمصرف تهرانی شناسایی و اخطارها و هشدارهای لازم برای آنان ارسال شده است، افزود: این مشترکان در صورت بی‌توجهی به هشدارها و تغییر ندادن میزان مصرف، با محدودیت قطع آب مواجه خواهند شد.

وی از شروع برخورد با مشترکان بدمصرف تهرانی از امروز خبر داد و گفت: این دسته از مشترکان در نوبت اول از ساعت ۹ تا ۱۷ و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: مجموع اقدامات آموزشی، فرهنگی و بازدارنده‌ای که سال گذشته اجرا شد موجب شد تا میزان مشترکان بد مصرف تهرانی از ۹ درصد به ۵ درصد کاهش یابد.

اردکانی در خصوص ضرورت مدیریت مصرف آب در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران گفت: طبق مصوبه شورای مدیریت بحران استانداری تهران همه دستگاه‌های اداری و اجرایی ملزم شده‌اند ۲۵ درصد از مصرف آب شرب خود را نسبت به گذشته کاهش دهند و آبفای استان تهران در این زمینه ملزم شده است دستگاه‌های اجرایی را رصد کند.

وی با بیان این‌ که الگوی مصرف آب برای هر خانوار تهرانی در ماه ۱۴ مترمکعب است افزود: گروه مشترکان پرمصرف تهرانی بین ۱۴ تا ۲۸ مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند که با اندکی دقت و مدیریت مصرف آب، در زمره خوش مصرف‌ها قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل آبفای استان تهران ادامه داد: سالانه یک میلیارد و ۵۰۰ هزار مترمکعب آب شرب در استان تهران مصرف می‌شود که سهم شهر تهران از این میزان، یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون مترمکعب است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا بی حساب سخن گفته می شود؟!
    این چه دسته بندی و تعیین گروه است که نفرات یک خانوار مثلا دو نفره یا هفت نفره در آن نقشی ندارد؟
    مگر شما به ازای هر نفر یک اشتراک داده اید که اینگونه خوش مصرف و بدمصرف را تعیین می کنید؟
    14 متر مکعب از کجا آمده چرا 12 یا 16 نیست؟
    آیا سنتهای ایرانی در محاسبه هست و یا مثلا به جای مصرف آب مصرف دستمال دلسی دیده شده؟