کد مطلب: ۵۰۳۹۱۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قطعی برق در تهران چقدر جدی است؟

قطعی برق در تهران چقدر جدی است؟

هرچند برخی از کاربران در فضای مجازی از قطع برق در برخی از مناطق کشور خبر داده‌اند اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز از وزارت نیرو قطعی گسترده برق را تایید نمی‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از کاربران فضای مجازی از قطع برق برخی از مناطق تهران خبر می‌دهند. هنوز اطلاعات دقیقی درباره چرایی قطع برق تهران در دسترس نیست اما گفته می‌شود هدف از قطع برق منازل مسکونی در شهر تهران بالا رفتن پیک استفاده از مصرف برق می‌تواند باشد. این ادعا هم هنوز توسط مقامی تایید نشده است.

یکی از کاربران نوشته است: « چند روز هست اومدم اطراف دماوند هر روز دو تا پنج عصر برق‌ها می‌ره.»

کاربر دیگری نوشته است: « چه خبره چرا انقدر قطعی برق در کشور داریم؟» همچنین دیگر کاربر توییتر از قطع برق عطاباد شهرستان آق قلا خبر داده است و در این باره نوشته است: «جریان گزارش‌های متعدد قطعی برق در کشور چیه؟»

در این باره صدیقه ببران، مدیر روابط عمومی وزارت نیرو به تجارت‌نیوز می‎‌گوید: قطع برق تهران معمول است. زمانی که پیک مصرف برق زیاد می‌شود، برق تهران قطع می‌شود! البته ممکن است که این قطعی برق به دلیل نقص فنی هم باشد.

در همین حال پیگیری‌های بیشتر تجارت‌نیوز از وزارت نیرو قطعی گستره برق را تایید نمی‌کند.

پیش از این، محدودیت‌های تردد شبانگاهی با خاموشی چراغ‌های معابر اصلی و بزرگراه‌های شهر تهران همراه شده بود، رویه‌ای که از زمان تصمیم‌گیری تا اجرا بدون اطلاع‌رسانی بوده و باعث بروز مشکلات بسیاری برای شهروندان و غافلگیری آنهایی شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جواب؟ توافقنامه پاریس می تونید مصاحبه معاون وزیر رو نگاه کنید. دوباره داستان مازوت مطرح شد

  • ناشناس

    الان تو کرج ولتاژ انقدر پایین اومده که فاراتل قطع کرده برق رو برای ۳-۴ ساعته!

  • ناشناس

    خوب برادر کشور همسایه عراق برق نیاز داره خودتان بگید برادران دوست عراقی که 8 سال جوانان ما رو از بین بردن واجب هستن یا ما خوب معلومه عراقیها

  • Da

    ,صادرات برق بماند هدر دادن الکی بگذریم ولی با این حجم از ماینینگ مشخص این مشکلات پیش میاد راحت نسبت به پارسال چند صد برابر شده یه دستگاش در ماه اندازه یکسال یه واحد مسکونی برق مصرف میکنه

  • ناشناس

    دانشگاه ها و مدارس که تعطیلن. امسالم که هوا خیلی سرد نشده. کدوم افزایش مصرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    با وجود انلاین بودن مدارس و دورکاری قطعی برق دردسرهای زیادی برامون ایجاد کرده
    اگر اقازاده ها مصرف بی رویه برق رو برای پیدا کردن بیت کوین متوقف کنن مشکلاتمون حل میشه

  • ناشناس

    خونه ما منطقه ۱۳ هست ۲ساعت صبح برق رفته الانم ۱ساعته برق رفته هم ۷صبح تا ۹.۵ هم ۶ به بعدعصر اخه چرا ۲بار در روز ، کدوم بی دین و ایمونی گفته ۲بار در روز، نمیگن ساعت ۶عصر خاموشی میدن خونه ها سرد میشه؟!