کد مطلب: ۶۰۸۱۶۹

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس که حدود دو ماه از انتشار آن گذشته است، در بازار ایران در محدوده قیمتی ۳۷ تا ۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت آیفون ۱۳ که عرضه آن در ابتدای مهر ۱۴۰۰ با اخبار و حواشی زیادی همراه بود، در ابتدای ورود به ایران حدود ۷۰ میلیون تومان قیمت داشت.

امروز پس از گذشت حدود دو ماه از ورود آن به ایران، گران‌ترین نسخه آن حدود ۵۵ میلیلون تومان قیمت دارد.

قیمت نسخه یک ترابایت آیفون ۱۳ که در ابتدای راه در ایران تا ۷۰ میلیون تومان قیمت داشت پس از گذشت دو ماه در برخی از فروشگاه‌ها ۵۷ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایت آیفون ۱۳ پرو مکس در برخی از فروشگاه‌ها از ۳۷ تا ۴۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

نسخه‌های دیگر آن در حدود ۳۷ تا ۵۵ میلیون تومان قیمت دارد.

انتشار آی او اس ۱۵٫۳

پل به‌تازگی اولین بتای آی او اس ۱۵٫۳ را به منظور تست، برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده که چهار روز بعد از انتشار نسخه نهایی آی او اس ۱۵٫۲ بوده است.

آی او اس و آیپد او اس ۱۵٫۳ را می‌توان از طریق Apple Developer Center و از روش OTA با نصب پروفایل مناسب در آیفون یا آیپد دانلود کرد.

انتشار آی او اس ۱۵٫۳ در حالی انجام شده که در این نسخه مشخص شده که لینک‌های آن تا پیش از این نیز در صفحه دانلودهای عرضه شده برای توسعه‌دهندگان در وب‌سایت رسمی اپل وجود داشته، ولی مخفی بوده است.

این موضوع نشان می‌دهد که این نسخه طراحی شده تا در کنار اولین بتای مک او اس ۱۲٫۲ منتشر شود، ولی به دلایل نامعلومی عرضه آن متوقف شد.

تغییرات جزئی در نسخه جدید

هنوز مشخص نشده که چه چیزی ممکن است در آپدیت آی او اس ۱۵٫۳ ارائه شود، ولی بررسی‌ اولیه و دانلودها نشان می‌دهد که تغییرات ایجاد شده جزئی هستند.

اپل ویژگی‌هایی مثل یونیورسال کنترل و پشتیبانی از آیدی‌ها در اپلیکیشن Wallet را در این نسخه پیاده‌سازی کرده است.

قابلیت یونیورسال کنترل به چند مک و آیپد اجازه می‌دهد که توسط یک کیبورد و ماوس کنترل شوند و اپل اخیرا گفته که این ویژگی در بهار ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

به علت عدم وجود نشانه‌های این قابلیت‌ها در اولین نسخه بتا منتشر شده از این سیستم عامل، احتمالا اپل پشتیبانی از آن‌ها را تا آی او اس ۱۵٫۴ متوقف خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.