کد مطلب: ۳۸۱۵۷۰

دلار ۳۵۰ تومان گران شد / قیمت ارز امروز ۹۸/۳/۲۱

دلار 350 تومان گران شد / قیمت ارز امروز 98/3/21

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی امروز سه‌شنبه 21 خرداد اعلام شد و بر این اساس بهای دلار و یورو نسبت به پایان وقت دیروز دوشنبه با افزایش 350 تومانی همراه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیو ز، امروز 21 خرداد ماه قیمت ارز در صرافی‌های بانکی اعلام شد.

بر این اساس دلار برای فروش در این صرافی‌ها در اولین ساعات روز، 13100 تومان اعلام شده است. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13000 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان قیمت خورده است.

امروز قیمت یورو برای فروش در صرافی‌های بانک‌ها نیز، 15000 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 14900 تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4752 تومان تعیین شده است.

طبق گزارش خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز در ساعت 11، قیمت دلار 13200 تومان و قیمت یورو 15100تومان تعیین شده است.

نرخ ارز امروز در صرافی ملی نسبت به دیروز 350 تومان افزایش یافته است و این در حالیست که شب گذشته عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرامی خود درباره نوسانات نرخ ارز گفته، آمد و رفت های دیپلماتیک در شرایط خاص سیاسی و روانی مهم است لیکن آن را تعیین کننده اصلی رونده بازار ارز نمی‌دانم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کارمند

    امثال آقای همتی و مدیران دولتی اگر سکوت اختیار کنند فکر کنم بازار منطقی تر و بهتر آرامش پیدا کند متاسفانه همین که فضا کمی رو به ارامش می گذارد اظهارات آقایون باعث تحریک بازار و دوچندان شدن مشکلات میشه

    • ناشناس

      اینها تماما بازیهایی است که دلارهای مردم را بیرون بکشند وگرنه قیمت دلار خیلی بیشتر از این حرفاست.