به گزارش تجارتنیوز، امروز پنجشنبه هشتم اسفند ماه قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد.
بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 15700 تومان اعلام شد. همچنین این صرافیها دلار را از مردم با قیمت 15600 تومان خریداری میکنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.
قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی ملی 16950 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافیها 16850 تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۶۱۹ تومان تعیین شده است.

قمتطلاچقدر
یه سریها انقدر بدبخت هستن که دیگه عقل درستی ندارن طرف ۵تومان پول داره میره میده دلار اقا تو که یه همچی کاری میکنی خودتو اعضای خانوادتو داری بیچاره میکنی امثال شما هستن صف درست میکنن برا همچی بیچاره دلار میخری از اون ور بازار دچاره مشکل میکنی همچی رو چند برابر میخری اخه دلار میخای چی کار یه ماشین بخر برو مسافر کشی ملت ایران گیر یه سری ادمهای بیسواد نادان افتادن که دارن خاک تو سر همه میکنن
گفتم گرون میشه نفروشید دلار هاتونو
چرا انقدر قیمت دلار داره بالا میره تکلیف جوانان برای ازدواج چیست؟
چرا دولت صرافی ها را جمع نمیکنه چرا این کار را به بانکها نمیسپاره چرا دلالی تو ایران شده سودآور ترین کار در صورتی که دولت میتونه عرضه ی مستقیم داشته باشه
دلار فروخته شده به مردم میتونه بصورت اعتباری باشه نه بصورت نقدی بجز در موارد خاص اون هم مبلغ کم مسافرتی و با مدرک، من راننده دلار میخوام چکار کنم که در عوض سود حاصل از معامله ی دلار باید لاستیک جفت یک میلیون تومانی را هشت میلیون بخرم، بقیه ی اصناف کشور هم همینطور تاوان خرید دلار را پس میدن ولی به روی خودشون نمیارن.
سلام من هم بعنوان یک ایرانی به نوبه ی خودم برای این ملت متاسفم که خودشون بادست خودشون دارن ریشه ی خودشون را در میارن، ما تحریم هستیم قبول، اما وطن فروش نباشیم، من تو این موندم انبار سکه و دلار تو خونه چه سودی داره؟ شاید بفرمایید افزایش قیمت، من هم جواب میدم این گونه درآمد مثل لولای در میمونه لولوی در هرچقدر صاف تر باشه هموارتر ه، زندگی هم همین طوره نقدینگی بالا یعنی تورم و پایین امدن ارزش پول ملی و این چیزیه دشمنای ما میخوان، مردم ایران کی میخواد از این خواب غفلت بیدار بشه که جریان سوراخ کردن کشتی توسط مسافر نادان سرمون نیاد هر ایرانی دربرابر سرنوشت ماتش مسوله
یعنی میشه یه ماه همه مردم ماشین کارکرده بخرن تاقیمت ماشینابه اصلش برگرده؟
داداش ملت ،بعله همی ملت،پیش فروش با سال1400میرن،بعد طلا و سکه و دلار نخرن،البته پول مفت هست ،مفت،و الا کارگر جماعت،پول کجاش بود
مرگ بر دلالان ارز و محتکرینش که با خرید دلار و انبار کردنش باعث کمشدن ارزش پول ملی شدن . دشمن ما خود ماهستیم
17/900 نیست ولی عجله نکن دو سه روز صبر کن به اون قیمت هم میرسه….,!!!!!
وای بر ما خدا بخیر بگ رو نه گرونی تو راهه مردم تو صف و ایستاده. بسه دیگه بسه