خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۶۲۳۸

قیمت امروز ارز چقدر است؟

قیمت امروز ارز چقدر است؟

قیمت دلار امروز دوم بهمن ماه در نرخ اعلامی بانک مرکزی و صرافی ملی ثابت ماند اما قیمت یورو نسبت به دیروز با کاهش مواجه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، یورو در مرکز مبادلات ارزی 4771 تومان،‌ درهم امارات 1143 تومان و پوند انگلیس نیز 5490 تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به نرخ دیروز، ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری بدون تغییر قیمت نسبت به نرخ دیروز، 11 هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 550 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها، 13 هزار و 300 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 13 هزار و 200 تومان است.

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

امروز شعب ارزی بانک‌ها، قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۵۴۵ تومان تعیین کردند.

همچنین در شعب ارزی بانک قیمت یورو را 13 هزار و 112 تومان و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار 867 تومان و 8 ریال برای خرید از مردم اعلام شده است.

قیمت خرید امروز دلار در بانک‌ها نسبت به دیروز ثابت مانده است اما قیمت یورو نسبت به دیروز 21 تومان کاهش و قیمت پوند 11 تومان افزایش یافته است.

ارز مسافرتی چند؟‌

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۴۹۵ تومان اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی یورو را با قیمت 13 هزار و 495 تومان و 7 ریال، می‌فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 510 تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به دیروز 22 تومان کاهش یافته است.

مسافران خارج از کشوری می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب ارزی بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان و با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.