کد مطلب: ۵۴۲۵۷۴

قیمت امروز خودرو ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

خودروهای بالای نیم میلیارد تومان در بازار کدامند؟

خودروهای بالای نیم میلیارد تومان در بازار کدامند؟

در بازار چند روز گذشته با توجه به ثبات نسبی که در قیمت خودرو وجود داشته است، کدام خودروها در محدوده قیمتی بالای نیم میلیادر تومان معامله می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار خودرو در چند وقت اخیر با ثبات نسبی همراه بوده است. تعدادی از خودروهای داخلی، مونتاژ و وارداتی در محدوده قیمتی بالای نیم میلیارد تومان معامله می‌شوند.

بر اساس آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار، لیستی از خودروهای بازار با قیمت‌های بیش‌از ۵۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

خودروهای هایما S7 با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان و هیوندای اکسنت مونتاژ با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان از خودروهای ارزان این لیست هستند.

در بین خودروهای زیر، خودروهای سیتروئن C3 مونتاژ ، مزدا ۳N صندوق‌دار مونتاژ و چری تیگو ۷ IE در کانال ۸۵۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

گران‌ترین خودرو در بین خودروهای زیر تویوتا پریوس و نیسان جوک پلاتینیوم به قیمت حدودی یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

در جدول زیر لیست برخی از خودروهای بازار با قیمت بالای ۵۰۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

3 page 001 2 1 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام شما رو به جان وخوشبختی عزیزان وفرزندانتان دقیفق اسم کسای ک ماشین ندارن رو یادداشت وپول مشخص ببگیرید وماشین تونو بفروشید با اعصاب نداشته وروحیه ضعیف ملت بیچاره بازی نکنید .شما را به جان عزیانتون .

  • ناشناس

    خیلی جالبه ای ۲۰ سواری در حد متوسط ۷۵۰ هایما اس ۷ ۶۵۰ میلیون تومان هیچی تو این مملکت سر جاش نیست