کد مطلب: ۶۶۸۶۰۳

قیمت تخم مرغ درب مرغداری امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

قیمت تخم مرغ درب مرغداری امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۲۷ هزار تومان است که براین اساس ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از نرخ مصوب و ۵۰ درصد قیمت واقعی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۲۷ هزار تومان است که براین اساس ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از نرخ مصوب و ۵۰ درصد قیمت واقعی است.

حمیدرضا کاشانی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دیروز از دفتر معاون اول رئیس جمهور نامه حذف تعرفه صادرات تخم مرغ به گمرک ابلاغ شد.

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۲۷ هزار تومان است که براین اساس ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از نرخ مصوب و ۵۰ درصد قیمت واقعی است.

آقای کاشانی می گوید: روزانه ۶۰ میلیارد تومان صنعت تخم گذار به دلیل فروش کمتر از نرخ مصوب و افزایش هزینه های تولید زیان می دهد که با استمرار این روند، تداوم تولید به خطر می افتد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به افزایش هزینه ها و زیان ناشی از شرایط بازار، مرغداران مجبور به حذف گله یا استفاده از مواد اولیه نامرغوب در واحدها هستند که این امر تداوم تولید را به خطر می اندازد.

براساس تصمیم قرارگاه امنیت غذایی تعرفه صادرات تخم مرغ برداشته و به گمرک ابلاغ شده، بنابر آخرین آمار اعلامی اتحادیه میهن تاکنون هزار تن تخم مرغ صادر شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.