کد مطلب: ۷۵۰۴۵۰

قیمت تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ در بازار چند؟

قیمت تیبا 2 مدل 1400 در بازار چند؟

جدیدترین قیمت تیبا 2 در بازار را در این خبر بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت تیبا 2 مدل 1400 را در ادامه بخوانید.

قیمت تیبا 2 1400، مانند سایر مدل‌های این خودرو در سال‌های مختلف، همواره دست‌خوش تغییرات بوده است. تغییراتی که به‌واسطه افزایش و کاهش در نرخ ارز، تحریم‌ها، وضع قوانین مختلف و سایر عوامل موجود، می‌تواند بازه متفاوتی را برای قیمت تیبا 2 1400 و سایر خودروهای موجود در بازار، خلق کند. سال‌ها است که بسیاری از مردم به علت همین نوسانات قیمتی، به‌دنبال خودروهای کارکرده هستند

قیمت انواع تیبا امروز 26 دی

تیبا صندوق دار SX بنزینی صفر، 1400، سایپا
قیمت خودرو 288,000,000 تومان

تیبا صندوق دار SX بنزینی صفر، 1401، سایپا
قیمت خودرو 298,000,000 تومان

تیبا صندوق دار پلاس صفر، 1400، سایپا
قیمت خودرو 285,000,000 تومان

مشخصات فنی

تیبا هاچ‌بک یا همان تیبا ۲، محصول سال ۱۳۹۲ است؛ یعنی همان سالی که پرایدهای یورو۴ به بازار آمدند. این هاچ‌بک ایرانی برخلاف مدل صندوقدارش تنها دو تیپ SX و EX داشت که تیپ SX آن در سال ۱۳۹۶ کنار گذاشته شد.

تیبا هاچ‌بک نسبت به سایپا ۱۱۱، پیشرانه قدرتمندتر، ضرایب متفاوت جعبه‌دنده و ترمزهای قوی‌تری دارد و در مجموع نیز محصول خوش‌فرم‌تری است. همچنین بکارگیری فولاد با ضخامت بالا، درهای تقویت شده و ستون‌های دوجداره باعث شد تا تیبا هاچ‌بک، اندکی ایمن‌تر از ۱۱۱ باشد. عدم تامین گسترده قطعات یدکی، موضوعی است که هنوز خیال برخی مشتریان تیبا هاچ‌بک، از بابتش راحت نیست.

سایپا همچنین از بهار ۹۹ عرضه تیبا پلاس را شروع کرد؛ خودرویی که هم امکاناتش بیشتر از تیبا EX بود و هم ظاهرش اندکی با آن فرق میکرد. در قسمت آپشن‌ها، تیبا پلاس به سنسور عقب و مولتی مدیا (با مانیتور و دوربین عقب) مجهز شد.

در قسمت ظاهری نیز اضافه شدن باربند، شیشه های دودی عقب، سپر دو رنگ جلو و عقب، رینگ جدید، جلوپنجره با قاب استیل، آینه های جانبی طرح کوییک، حذف زه روی درب‌ها، روکش چرم صندلی و نهایتا زیرپایی و کفپوش صندوق سه بعدی از مهم‌ترین تغییرات تیبا پلاس هستند.

حمدعلی تیموری درباره با شماره‌گذاری و تحویل خودروهای تیبا که تحویل آنها متوقف شده بود، اظهار داشت: بابت تأخیر در تحویل خودروهای تیبا از خریداران و ثبت‌نام کنندگان عذرخواهی می‌کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد و در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس گزارشات دریافت شده و با تلاش های صورت گرفته سطح کیفی محصولات گروه سایپا در چند ماه اخیر افزایش یافته است.

تیموری تصریح کرد: در چند سال اخیر لوازم یدکی خارج از رویه استاندارد در اختیار مردم قرار گرفته و در خیلی از موارد باعث نا ایمنی خودرو در بازار شده است و با برنامه ریزی انجام شده سایپا اقدام به افزایش عرضه قطعات استاندارد در بازار کرده است و در ۵ ماه اخیر عرضه قطعات استاندارد نسبت به قبل افزایش داشته که این موضوع باعث جلوگیری از ورود قطعات قاچاق و غیر استاندارد به بازار شده است و بر همین اساس تمام قطعه سازان گروه سایپا جهت آشنایی بیشتر مردم با فعالیتشان در این نمایشگاه محصولات خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه محصولات جدید به هیچ وجه حاضر به عرضه خودرو با مشکلات قبلی نیستیم گفت: این تضمین را می دهیم که محصولات با کیفیت مناسب عرضه خواهد شد.

او گفت: دو خودروی اطلس و سهند بر روی پلتفرم ایکس ۲۰۰ قرار دارد و تمام فرآیندهای طراحی انجام شده و در مرحله تست و گذراندن آزمون استانداردها هستیم البته بعضی از این آزمون ها باید در خارج از کشور انجام شود. در پلتفرم SP100 هم خودروهای شاهین اتوماتیک، آریا و آریا اتوماتیک در حال انجام اقدامات مربوطه قرار دارد.

تیموری در خصوص خودرو اطلس گفت: خط تولید این خودرو تجهیز شده و تعدادی نمونه تولید شده و فرآیند مونتاژ و تست آن در حال انجام است. همچنین خودرو آریا بیش از ۸۰ درصد فرآیند ساخت قالب های آن طی شده و امیدواریم در مدت سه ماه آینده قالب‌های این خودرو نهایی شود و تلاش می کنیم که در سال ۱۴۰۲ این خودرو به بازار عرضه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.