کد مطلب: ۶۱۵۸۸۸

دیگنیتی و فیدلیتی گران‌ترین خودروهای مونتاژ / قیمت خودروهای مونتاز در بازار دی ۱۴۰۰

دیگنیتی و فیدلیتی گران‌ترین خودروهای مونتاژ / قیمت خودروهای مونتاز در بازار دی ۱۴۰۰

بر اساس قیمت خودروهای مونتاژ در بازار خودرو، فهرستی از متوسط قیمت خرید بعضی از خودروهای صفر مونتاژ در نیمه ابتدایی دی ۱۴۰۰ به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس قیمت خودرو در بازار خودروهای مونتاژ و سایت دیوار، فهرستی از متوسط قیمت خرید برخی از خودروهای مونتاژ در نیمه ابتدایی دی ماه به دست آمده است.

بنا بر داده‌های جدول زیر، خودروهای جدید بهمن موتور، فیدلیتی و دیگنیتی با قیمت بالای یک میلیارد تومان از گران‌ترین خودروهای بازار هستند. قیمت دیگنیتی یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان و قیمت فیدلیتی ۷ نفره یک میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان ثبت شده است.

همچنین چری تیگو ۷ IE با متوسط قیمت یک میلیارد و ۶۹ میلیون تومان از دیگر خودروهای گران در بازار خودروهای مونتاژ هستند.

بایک سابرینا مونتاژ هاچبک با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژ در بازار است.

خودروهای ۷۰۰ میلیون تومانی

بیسو T3 با متوسط قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، بی‌‌وای‌دی S6 با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان، فردا Sx5 با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان و فردا Sx6 با قیمت ۷۶۸ میلیون تومان از خودروهایی هستند که در محدوده ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت برلیانس

برلیانس H220 دنده ای با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان، برلیانس H230 اتوماتیک با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان، برلیانس H320 اتوماتیک با قیمت ۵۵۵ میلیون تومان و برلیانس H330 دنده‌ای با قیمت ۴۳۴ میلیون تومان در نیمه ابتدایی دی ۱۴۰۰ ثبت شدند.

3 page 0001 2 2

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیور بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    قیمت قطعات دیگنیتی و فیدیلیتی بالاتر از بنز و بی ام و است .طبق گزارش یکی از مالکین خودروی دیگنیتی که جهت سرویس دوره‌ای خودروی خود به نمایندگی بهمن موتور مراجعه کرده، پس از تعویض فیلتر هوای کابین با مبلغ بسیار بالای 650 هزار تومان جهت تعویض این فیلتر مواجه شده است.
    با توجه به پیگیری انجام شده قیمت این فیلتر در بازار جهانی حدود 3 دلار است.