کد مطلب: ۵۸۲۴۸۲

قیمت خودرو امروز ۳ مهر / پژو و دنا در مسیر نزولی قیمت

قیمت خودرو امروز ۳ مهر / پژو و دنا در مسیر نزولی قیمت

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز با کاهش تعداد زیادی از خودروها همراه است. قیمت خودروهای پژو، دنا و تیبا با کاهش قیمت همراه بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار امروز ۳ مهر قیمت خودرو داخلی با کاهش قیمت همراه بود و تعداد زیادی از خودروهای پژو، دنا و تیبا روند نزولی قیمت داشتند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو تغییر قیمتی را نداشت اما پژو ۲۰۶ تیپ پنج به ۲۹۰ میلیون تومان رسید. قیمت ۲۰۶ صندوقدار مدل ۱۴۰۰ به ۳۰۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما ۱۴۰۰ به ۳۲۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشتند.

تقریبا تمامی خودروهای گروه تیبا با کاهش قیمت همراه بودند؛ قیمت تیبا هاچ بک ۱۴۰۰ به ۱۵۴ میلیون تومان و تبیا صندوقدار ۱۴۰۰ به ۱۴۲ میلیون تومان رسید.

در گروه خودروهای دنا خودروهای دنا پلاس اتوماتیک و دنا پلاس ساده با کاهش قیمت همراه بودند. تیبا پلاس اتوماتیک ۴۵۵ میلیون تومان و دنا پلاس دنده‌ای ۴۳۰ میلیون تومان قیمت را ثبت کردند.

21 page 0001 2 1

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته اول مهر

مصوبه آزادسازی واردات خودرو دوباره به مجلس بازگشت اما قیمت خودروها در روز پنج‌شنبه تغییر نکرد. دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با تائید این خبر گفت: در هفته اول مهر ماه احتمالا سیر نزولی قیمت خودروها ادامه‌دار است و خودروهای خارجی گران نمی‌شود.

بعد از مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان هم با واردات خودرو مخالفت کرد. حالا مصوبه آزادسازی واردات خودرو به مجلس برگشت داده شد و شورای نگهبان از مجلس خواسته نحوه واردات خودرو بدون انتقال ارز دقیق و شفاف بیان شود.

حالا رکود سنگین بر بازار خودرو حاکم است. هنوز این ابهام وجود دارد که با وجود تشدید تحریم‌ها آیا ممنوعیت‌ها ادامه‌دار است یا بالاخره دولت واردات خودروهای خارجی را آزاد می‌کند؟

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به تجارت‌نیوز گفت: بعد از دو ایراد وارد شده به مصوبه مجلس، احتمالا واردات خودروهای خارجی آزاد می‌شود اما رکود در بازار خودرو ادامه‌ دارد.

مهدی دادفر با اشاره به وضعیت بازار خودرو توضیح داد: از زمانی که مجلس طرح آزادسازی واردات خودرو را مصوب کرد بازار راکد شد. فروشنده خودروهای خارجی در بازار زیاد شده است اما خریداری برای این خودروها وجود ندارد. اکثر مردم دست نگه داشته‌اند تا درباره این مصوبه تعیین تکلیف شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه شورای نگهبان هم این مصوبه را رد کرده است اما قیمت خودروهای خارجی مثل ماه‌های گذشته نوسان ندارد و احتمالا قیمت خودروهای خارجی و ایرانی تغییر چندانی نداشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه بخواهید چه نخواهید قیمت پائین میاد چون گشایشها در راه است و نشست وین و همچنین چراغ سبز عربستان و عضویت ایران به گروه شانگهای ،همه نشانه افت قیمت دلار و خودرو است .

    • Haj Amir

      چه بخواهید چه نخواهید شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی توهم زند با قرص های روان گردان دانه دانه

  • ناشناس

    پراید 7 میلیونی شده 151 میلیون نوشته مسیر نزولی
    از کدام طرف حساب کردید نزولی بوده؟

    • ناشناس

      عزیز قیمتا تو این چن سال حتی تو آلمان هم افزایش داشته بعد شما انتطار داشتی پراید همون ۷ بمونه؟!

  • ناشناس

    اقای تجارت ریزش واقعا شما این ریزشو احساس میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو بازار خریداری نیس که بخواد ریزش بکنه یا نکنه…خودرویی که چندین برابر قیمت واقعیش داره فروخته میشه برای دوزار به قول شما ریزش اینهمه هیاهو نداره.

  • ناشناس

    بالا میزنید همه ی قیمت هارو
    بیشتر از این کاهش داشته

  • ناشناس

    آقای تجارت و یا هر سایت و ارگانی که میگی ریزش خودر لطف کنی شما درباره ریزش اطلاع رسانی نکنید خیلی پایین تر از این ریزشی که شما میگیید هست خود شما دارین بازار رو گران تر و بدتر میکنید با این تیترها خواهش میکنم بزارید مردم زندگی شون رو کنن الان اصلا خریداری نیست با این قیمت ها الان اگه پراید صفر هم قیمت ۱۰۰ میلیون باشه باز هم نمیخرن پس خواهشا مردم رو گول نزن

  • ناشناس

    تو ایران هرچی بربالا پایین نمیاد فقط یه چیز میاد پایین شلوارمرد بیچاره که هروز صدبار پایین میاد ????