کد مطلب: ۵۵۷۳۱۶

خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی / دنا پلاس ۲۹۳ میلیون تومان

خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی / دنا پلاس ۲۹۳ میلیون تومان

بر اساس قیمت‌ خودروهای صفرو کارکرده در بازار خودرو، لیستی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و معاملات خودروهای کارکرده در بازار خودرو، کدام خودروهای کارکرده در بازار در محدوده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند؟

بنا بر اطلاعات موجود در جدول زیر، برلیانس H230 دنده‌ای و پژو پارس سال با قیمت حدودی ۲۰۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار V8 و زامیاد Z24 دوگانه‌سوز خودروهایی هستند که در کانال ۲۱۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

پژو پارس LX-TU5 با حدود یک درصد افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته، با قیمت ۲۳۱ میلیون تومان معامله می‌شود. دنا معمولی ۱۷۰۰ سی‌سی با افزایش ۱٫۷ درصدی به قیمت ۲۴۲ میلیون تومان ثبت شده است.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای با قیمت ۲۵۵ میلیون تومان، رنو تندر ۹۰ E2 بنزینی با ۱٫۲ درصد افزایش قیمت هفتگی با قیمت ۲۶۱ میلیون و آریو اتوماتیک ۱۶۰۰ سی‌سی با کاهش ۲٫۲ درصدی قیمت با قیمت ۲۶۹ میلیون تومان ثبت شده‌ است.

گران‌ترین خودروها در بین خودروهای موجود در جدول زیر، دانگ‌فنگ H30 با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان و دنا پلاس ۱۷۰۰ سی‌سی دنده‌ای با قیمت ۲۹۳ میلیون تومان هستند.

در جدول زیر لیست خودروهای کارکرده در بین محدوده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به همراه تغییرات هفتگی قیمت آن‌ها را مشاهده می‌کنید.(این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)(قیمت‌ها مربوط به خودروهای با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

21 page 001 1 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.