کد مطلب: ۴۲۰۶۷۲

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۰/۱۱

خودرو نه ارزان شد نه گران + جدول آخرین قیمت‌ها

خودرو نه ارزان شد نه گران + جدول آخرین قیمت‌ها

از لیست خودروی مورد بررسی در گزارش‌های روزانه تجارت‌نیوز پس از 76 درصد خودروها در امروز تعییر قیمتی نسبت به دیروز نداشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز چهارشنبه یازدهم دی ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا (تا ساعت پیش از 16 امروز) استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

از لیست خودروی مورد بررسی در گزارش‌های روزانه تجارت‌نیوز بیش از 76 درصد خودروها در امروز تغییر قیمتی نسبت به دیروز نداشتند.

با این حال، خودروهایی که در لیست امروز بیشترین کاهش و افزایش قیمت را داشته‌اند دو خودروی پژو 405 دوگانه سوز و پژو 2008 بوده‌اند.

پژو 405 دوگانه سوز با یک میلیون کاهش به 98 میلون تومان و پژو 2008 با سه میلیون تومان افزایش به 383 میلیون تومان رسیده‌ است.

1 1

قیمت انواع محصولات ایران خودرو در کارخانه و بازار/۱ 2 قیمت انواع محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ 3 قیمت انواع محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا همه چیز با قیمت جهانی محاسبه می شوند اما بجز خودرو ؟!…

  • ناشناس

    راست میگید پژو 405 40میلیون شده100میلیون شده اصلا گران نیست.پراید به قول خودشان40میلیون شده60میلیون.علی برکت الله

  • علی

    شماها خرید یا خودتونو به خریت زدین،پراید شده قیمت یه خودرو استاندارد ژاپنی،،میگی گرون نشده

  • ناشناس

    این مردم،یه ذره به خودشون بیان، این فرغون های در پیتی قیمتشون این نیست،متاسفانه مردم عین مور ملخ ریختن این فرغونها رو میخرند

  • ناشناس

    به کجا داریم میرم

  • مجید

    تا کی اشتباه تاکی نداری