کد مطلب: ۶۱۷۳۰۷

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو

خودروهای نیم میلیاردی در بازار خودرو / ساندرو گران‌تر است یا دنا پلاس اتوماتیک؟

خودروهای نیم میلیاردی در بازار خودرو / ساندرو گران‌تر است یا دنا پلاس اتوماتیک؟

بر اساس قیمت خودرو در بازار و آگهی‌های دیوار لیستی از متوسط قیمت خرید خودروهای نیم میلیاردی در بازار به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به قیمت خودروها در بازار و نیازمندی‌های دیوار، فهرستی از متوسط قیمت خرید خودروهای دسته دوم در بازار به دست آمده است.(قیمت‌ها میانگین قیمت آگهی‌ها در نیازمندی‌های دیوار است.)

بنا بر اطلاعات جدول زیر، پژو ۲۰۷i SD اتوماتیک با متوسط قیمت ۴۳۵ میلیون تومان، ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک با قیمت ۴۳۹ میلیون تومان و برلیانس کراس اتوماتیک و رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک با میانگین قیمت ۴۵۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

خودروهای دنا پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، ام‌وی‌ام X33 S و پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک خودروهایی هستند که در محدوده قیمتی ۴۸۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان آگهی می‌شوند.

جک S3 اتوماتیک با متوسط قیمت ۵۲۶ میلیون تومان، رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان و چری آریزو ۵TE اکسلنت توربو با قیمت ۵۵۴ میلیون تومان اعلام شدند.

در بین خودروهای جدول زیر، خودروهای چری تیگو ۵ اکسلنت با قیمت ۶۳۲ میلیون تومان و هایما S5 با قیمت ۶۷۳ میلیون تومان از سایر خودروهایی که در محدوده نیم میلیارد تومان هستند نرخ بالاتری دارند.

در جدول زیر میانگین قیمت خودروهای کارکرده از سال ۹۷ به بعد با کارکرد بیش از ۱۰ هزار کیلومتر را مشاهده می‌کنید. (قیمت‌ها بر اساس داده‌ها و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار به دست آمده است.)

1 page 0001 4 1

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ساندرو که صفر کیلومتر نیست پس چرا قیمتش را با نام پلاس صفر مقایسه می کنید !!!!!؟؟؟؟

  • احمد گته پوخلعه هستم

    هیچکدوم مفت لعنت خدا نمی ارزه
    فقط پرایدو بس..

  • لاله

    فقظ کوییک انهم از نوع دو رنگ با قیمت سانتافه

  • ناشناس

    رنو ساندرو . تندر L90 و رنو استیپ وی ،،،
    این زبون ما مو درآورد و حی توضیح دادیم که عزیزان این خوروها هیچ ربطی به شرکت رنو فرانسه نداشتند و ندارند و نخواهند داشت و اینها مدلهای قدیمی از شرکت داچیای رومانی هستند.