کد مطلب: ۲۹۱۲۸۶

قیمت دام زنده تابع عرضه و تقاضاست

قیمت دام زنده تابع عرضه و تقاضاست

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: قیمت دام تابعی از عرضه و تقاضا و متاثر از هزینه‌های دامداران برای انتقال دام به مراکز استان‌ها است.

عباس اکبری شریف، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در بازید از مراکز عرضه دام به مناسبت عید سعید قربان افزود: با توجه به همکاری های بسیار خوبی که میان سازمان میادین شهرداری، جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی وجود دارد در ۲ ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در خصوص عرضه دام به مناسبت عید قربان انجام گرفته است. اکنون ظرفیت بسیار خوبی در استان تهران چه از نظر منابع دام های عشایری استان تهران و سایر استان‌ها وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی گفت: نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ هزار راس دام برای استان تهران تدارک دیده‌ایم. خوشبختانه دام به اندازه کافی در اختیار داریم. قیمت‌ها با توجه به تابعی از عرضه و تقاضا و همچنین تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار گرفته شده این در حالیست که بخشی از قیمت‌ها تحت تاثیر هزینه‌هایی است که دامداران از استان‌های مختلف برای انتقال دام به مراکز استان‌ها صرف می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی افزود: با توجه به هم افزایی بسیار خوبی که میان سازمان میادین شهرداری، دامپزشکی و جهاد کشاورزی وجود دارد برای سال‌های آینده برنامه های خوبی در دست اجرا داریم تا بتوانیم نظر مردم را بخوبی جلب کنیم و شرایط را در همه بخش‌ها بهبود بخشیم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.