کد مطلب: ۶۲۱۲۱۵

قیمت دلار امروز چهارشنبه ششم بهمن / نوسان در قیمت دلار

قیمت دلار امروز چهارشنبه ششم بهمن / نوسان در قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه ششم بهمن با ۲۲۴ تومان افزایش رقم ۲۸ هزار تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار آزاد نیز ۲۸,۱۵۰ تعیین شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه ششم بهمن با ۲۲۴ تومان افزایش، ۲۸,۰۰۰ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۸,۱۳۰ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۸۹۵ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت دلار در بازار آزاد نیز ۲۸,۱۵۰ تعیین شد.

رئیس‌جمهور در مصاحبه تلوزیونی شب گذشته خود گفت: افزایش مبادلات تجاری ایران و روسیه و احتمال حذف دلار از این مبادلات، درخواست مذاکره مستقیم با ایران، افزایش فشار به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات، وعده پرداخت تسهیلات اجاره بهای مسکن، افزایش گستره مشمولان مالیاتی، وعده کنترل تورم، وعده استقراض نکردن از بانک مرکزی، کنترل قیمت‌ها، بلاتکلیفی در حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و وعده اعلام برنامه جدید برای بورس از مهمترین اظهارات ابراهیم رئیسی بوده است.

با این سخنان قاعدتا باید قیمت دلار و طلا در آینده دوره با ثباتی را حفظ کنند، بازار سهام کمی آرام بگیرد و در بازار مسکن نیز کمی از فشار مالی بر مستاجران کاسته شود اما اگر این وعده‌ها محقق نشود و فشار بر بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات افزایش یابد ممکن است با دست‌اندازی دولت به بانک‌ها همه این روندها برعکس شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.