کد مطلب: ۴۹۷۰۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۶ آذر ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز 16 آذر 99 چقدر شد؟

اولین قیمت‌های رسمی دلار با صد تومان کاهش مواجه شد. ظاهرا در بازار آزاد نیز معاملات این اسکناس با نرخی مشابه آخرین نرخ روز گذشته بازار صورت می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت دلار روز یک‌شنبه در صرافی ملی با صد تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 25 هزار و 600 تومان برای فروش و 24 هزار و 600 تومان برای خرید رسید.

بازار آزاد نیز تقریبا بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ دیروز معاملات خود را آغاز کرد. بر این اساس هر اسکناس آمریکایی در این بازار حدود 25 هزار و 700 تا 800 تومان معامله می‌شود.

اولین معاملات بازار متشکل ارزی با حدود 100 تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ 25 هزار و 307 تومان رسیده است. در معاملات سامانه سنا ( خرده فروشی) نیز امروز قیمت هر دلار 25 هزار و 560 تومان رقم خورد.

همچنین بر اساس آخرین معاملات در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار 25 هزار 658 تومان اعلام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کشاورز

    باسلام دلار تا کی روند نزولی دارد .بخدا کشاورزها محصولاتشان موند رودستشون هیشکی نمیخوره میگن دلار ارزون‌ شده ترو خدا جوابی بدین .

  • ناشناس

    دلار و یا هر چیز دیگری یک شبه ۳ برابر افزایش میکنه بعد یک مدت تنها ۱۰۰۰ تومن می خواد کاهش کنه هر کی از یه طرف خودشو میکشه .کاهش شدید قیمتها .کاهش بی سابقه قیمتها .ریزش شدید قیمتها .فقط دو روز تعطیلی یا وفات و جمعه و یا عید و جمعه و یا روزهای تعطیلی عمومی اختصاص داده میشه به ریزشهای شدید قیمتها و شنبه و روز از نو افزایش از نو .مسخره کردند دیگه . آرزو میکنم خدا چنان بلایی نازل کنه بر سر اون کسانی که باعث میشن و شدند تا فقیر فقرا و کارگران و همه ی بدبختهای مملکتم در عذاب و ناراحتی و بدبختی باشند .