کد مطلب: ۴۹۷۸۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۹ آذر ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز 19 آذر 99 چقدر شد؟

اولین قیمت دلار در صرافی ملی و بازار آزاد به ترتیب با 180 و 130تومان افزایش مواجه شد. در سامانه‌های سنا، نیما و بازار متشکل ارزی نیز اولین نرخ‌ها افزایشی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت دلار در صرافی ملی روز چهارشنبه با 80 تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 25 هزار و 680 تومان برای فروش و 24 هزار و 680 تومان برای خرید رسید. البته این قیمت بلافاصله با 100 تومان افزایش مواجه شد و به 25 هزار و 780 و 24 هزار و 780 برای فروش و خرید رسید.

در بازار آزاد نیز اولین معاملات با نرخ حدود 26 هزار و 230 تومان صورت گرفت.

معاملات در بازار متشکل ارزی هم امروز با حدود 100 تومان افزایش قیمت با نرخ 25 هزار و 445 تومان آغاز شد. در سامانه سنا (خرده فروشی) هم معاملات امروز با نرخ 25 هزار و 700 تومان آغاز به کار کرد، این قیمت حدود 100 تومان افزایش را نسبت به روز گذشته نشان می‌‌دهد.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته در سامانه نیما ، نرخ خرید حواله دلار 25 هزار و 523 تومان و نرخ فروش آن 25 هزار و 437 تومان اعلام می‌شود.

همزمان با افزایش نسبی قیمت دلار، به نظر می‌رسد نرخ درهم هم، به عنوان عاملی تاثیر گذار در قیمت دلار، روندی افزایشی در پیش گرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Perstod

    والا تعجبی نداره کسایی که رو قیمت بالاها خریدن.. دلالا باید سود کنن.. قیمت باید بزنه بعد کاهشی بشه.. بالا رفتن انس مزیت بر علت شده ولی الان حبابش بالای 1 میلیون هست.. این عجیب و غریب.. دست دولتم هست.

  • ناشناس

    آخه چرا دروغ میگید مجبور هستید از دلالهای تورم زا حمایت کنید مثلا چرا میخواهید مردن ضعیف له شوند خدا دلال دلار و ماشین و ملک که باعث بالا بردن قیمتها میشن را ذلیل و گرفتا ر کنه به دروغ الکی شایعه گرونی میکنند تا ساده اشتباهی به خود ضرر بزنتد
    آقا خاتم دلار حتی ۲۲ تومن کسی نمیخره به دروغ میگن که بندگان ساده وسوسه بشه
    ما گرون دیگه نخواهیم خرید هیچ چیز را
    درآمد حاصل از دلالی کالاهای مصرفی مردم حرام و عاقبت خوب نداره
    بروید بورس سرمایه گذاری کنید کمک به چرخ اقتصاد