کد مطلب: ۵۱۵۶۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲ اسفند ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۲ اسفند ۹۹ چقدر شد؟

اولین ساعات معاملات ارز در بازار آزاد با نرخی کاهشی برای دلار آمریکا آغاز شد. قیمت دلار در صرافی ملی اما ثابت باقی ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین قیمت فروش دلار در صرافی ملی صبح روز شنبه، بدون تغییر نسبت به روز آخرین قیمت دیروز ماند. بنابراین نرخ فروش هر اسکناس آمریکایی ۲۵ هزار و ۱۷۰ تومان و نرخ خرید آن ۲۴ هزار و ۶۷۰ تومان اعلام شد.

در بازار آزاد نیز قیمت دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی بازگشته و صبح امروز با نرخ ۲۵ هزار و ۶۶۰ تومان معامله شد. این درحالی است که آخرین قیمت آن در بازار روز پنج‌شنبه ۲۶ هزار ۵۰ تومان اعلام می‌شد.

همچنین نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود ۳۰ تومان کاهش قیمت نسبت به آخرین قیمت گذشته، با نرخ ۲۴ هزار و ۹۶۲ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا نیز از ۲۵ هزار و ۲۴۹ تومان در پایان روز پنج‌شنبه به ۲۵ هزار و ۲۱۲ تومان در صبح امروز رسید.

بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار ۲۴ هزار و ۴۵۸ تومان و نرخ فروش آن ۲۴هزار و ۳۹۲ تومان اعلام می‌شود. درحالی که قیمت این ارز در سامانه نیما انتهای هفته گذشته در کانال ۲۳ هزار تومانی نوسان می‌کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام اگه ناظران بورس تحرکات منفی و عرضه آبشاری سهام حقوقی نمادهای فولاد، فملی، خودرو، شستا رو کنترل و تخلفات آنها رو به قوه قضائیه اعلام کممد مشکل سوء استفاده از سرمایه خردحقیقی ها کاملا برطرف خواهد شد.

  • ناشناس

    اگر به فکر مردم هستید کاری کنید تا مردم در آسایش حداقلی باشن