کد مطلب: ۵۰۶۴۱۱

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۳ دی ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۳ دی ۹۹ چقدر بود؟

بازار ارز در سومین روز هفته شاهد رفتارهای متفاوتی بود. در نیمه اول روز، بیشتر معامله‌گران در موقعیت خرید قرار داشتند، ولی در نیمه دوم روز، فروشندگان دست بالا را به دست آوردند و قیمت در جهت کاهشی قرار گرفت. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار ارز در سومین روز هفته شاهد رفتارهای متفاوتی بود. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: بازار ارز در سومین روز هفته شاهد رفتارهای متفاوتی بود. در نیمه اول روز، بیشتر معامله‌گران در موقعیت خرید قرار داشتند، ولی در نیمه دوم روز، فروشندگان دست بالا را به دست آوردند و قیمت در جهت کاهشی قرار گرفت.

به گفته فعالان، روز دوشنبه معامله‌گران سردرگم و نسبت به آینده قیمت دچار تردید شده بودند. شکست مرز ۲۵ هزار تومان در ابتدای روز، دسته‌ای از معامله‌گران را امیدوار به صعود کرد،‌ ولی این ارز نتوانست بالای محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی قرار بگیرد و در نتیجه، معامله‌گران شروع به سودگیری کردند و دلار حدود ساعت ۳ بعدازظهر در محدوده ۲۴ هزار و ۸۷۰تومان قرار گرفت. این قیمت ۱۰ تومان کمتر از روز یکشنبه بود.

به باور تحلیلگران فنی، بازار ارز در یک دو راهی قرار گرفته است؛ برای ادامه روند نزولی نیاز دارد که محدوده ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی را از دست بدهد و بازگشت به جاده صعودی نیاز به شکست محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی دارد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجرات‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.