خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۴۵۱۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت دلار امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲/ پایداری شکننده دلار در کانال ۴۹ هزار تومانی

قیمت دلار امروز 8 مرداد 1402/ پایداری شکننده دلار در کانال 49 هزار تومانی

قیمت دلار امروز به 49 هزار و 50 تومان رسیده و نوسانی است. قیمت این ارز در آخرین معاملات روز گذشته روی 49 هزار و 200 تومان قرار گرفته بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در حالی امروز به کف کانال 49 هزار تومانی رسیده است که پیش بینی می‌شد قیمت‌ها پس از تعطیلی بازار به دلیل سوگواری ایام محرم، افزایشی خواهند شد.

قیمت دلار طی روزهای اخیر روند نوسانی رو به بالا داشته اما حالا در مسیر نزولی گام برمی‌دارد. با این حال اما باید منتظر ماند و دید تا پایان معاملات امروز، خریداران و فروشندگان، قیمت دلار را به چه سمتی هدایت خواهند کرد.

قیمت دلار امروز 8 مرداد 1402

در حالی قیمت دلار این روزها در مرز 49 هزار تومان نوسان دارد که به دلیل تورم بالای اقتصاد، پیش بینی می‌شود به‌تدریج قیمت دلار در ماه‌های آینده افزایش جدی را تجربه کند. کارشناسان عنوان می‌کنند تنها در صورتی قیمت دلار در سطوح پایین قرار خواهد گرفت که دولت بتواند گشایش جدی سیاسی و اقتصادی رقم بزند و نتیجه آن در بخش‌های مهمی از جمله معیشت و هزینه‌های مردم تبلور داشته باشد.

در غیر این صورت، تنها راه کاهش قیمت دلار، سرکوب این ارز و بستن راه‌های عرضه و تقاضاست؛ همان‌گونه که دولت تا کنون نیز در همین مسیر رانده است.

قیمت ارزهای موثر

امروز قیمت‌ها در سامانه مبادله طلا و ارز تغییر چندانی نداشت و در برخی ارزها تنها یکی دو تومان افزایش و کاهش را تجربه کرد. اما در بازار آزاد، یورو امروز به 54 هزار و 100 تومان رسید. قیمت درهم امارات نیز 13 هزار و 460 تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.