کد مطلب: ۴۸۰۴۸۱

آخرین قیمت دلار تا پیش از شروع امروز ۸ مهر چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از شروع امروز 8 مهر چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از شروع بازار امروز سه شنبه 8 مهر 99 چقدر بوده و چه سیگنال‌هایی از اخبار رسمی برای این بازار قابل مشاهده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین قیمت دلار تا پیش از شروع بازار امروز سه شنبه 8 مهر 99 چقدر بوده و چه سیگنال‌هایی از اخبار رسمی برای این بازار قابل مشاهده است؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: روز دوشنبه در بازار آزاد، دلار وارد کانال حساس ۲۹ هزار تومانی شد.

باوجود این رشد، زیر پای اسکناس آمریکایی لغزان است و در صورت تغییر جزئی انتظارات هم می‌تواند با نزول قیمت مواجه شوند.

دیروز دلار حتی به محدوده ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز قدم نگذاشته بود؛ حتی گفته می‌شود که دلار در مرز ۳۰ هزار تومان هم ممکن است با افزایش عرضه روبه رو شود. در چنین شرایطی، انتظار برای رشد دلار توسط برخی سکه بازان به نوعی شبیه به قمار است؛ البته عده‌ای هم باور دارند، سکه بازان بیشتر از آنکه روی افزایش قیمت دلار شرط بسته باشند، به امید بازگشت اونس طلا به کانال هزار و ۹۰۰ دلاری هستند.

در صورتی که قیمت سکه در همین دامنه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باقی بماند و قیمت دلار تغییر خاصی نکند، طلای جهانی با پرش به سوی هزار و ۹۲۰ دلار می‌تواند حباب سکه را به صفر برساند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه هر موقع مقامات هر حرفی میزنن شما برعکس حساب کنید مقامات بخاطر اینکه در بازار التهاب ایجاد نشه دارن میگن شایعست دروغه هیچ مذاکره ای در جریان نیست ولی بدونید برعکسه این حرف مقامات منو یاد صحبتهای زنگنه میندازه که ازش پرسیدن آقا شایعه شده بنزین میخواد گرون بشه گفتش شایعست دروغه کی همچین چیزی گفته و دیدید چند ماه بعد برعکس شد انم چه برعکسی مردم سکته مرگ شدن پس اگر میخواین چند ماه دیگه سکته مرگ نشین و از ریزش سنگین دلار و خودرو در امان بمونید تا فرصت هست بفرشید چون یکدفعه ممکنه دیر بشه

    • ناشناس

      جناب ناشناس منم خیلی دلم میخواد ریزش سنگین بکنه ولی تا الان فقط رویش سنگین بوده و وعده های ریزش سنگین برعکس از آب درامده