امروز هیچ قیمتی از سوی صرافی ملی اعلام نشد.
به گزارش تجارتنیوز، صرافی ملی هر روز (بجز روزهای تعطیل) اقدام به اعلام قیمت خرید و فروش دلار و یورو میکند که مبنای قیمت برای دیگر صرافیهای مجاز است.
در اتفاقی نادر، بدون اطلاعرسانی قبلی، امروز پنجم فروردین ماه ۱۳۹۹ همزمان با اولین روز کاری سال، هیچ قیمتی از سوی صرافی ملی برای دلار، یورو و درهم اعلام نشده است.

نرخهای صرافی ملی در چهار روز گذشته بدون تغییر باقی ماند.
بر اساس آخرین اعلام صرافی ملی در چهارم فروردین ماه سال ۱۳۹۹، قیمت فروش دلار ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و همچنین نرخ خرید آن ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.
قیمت یورو نیز برای فروش ۱۶۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۱۶۸۰۰ تومان بوده است.
بابا دلتون خوشه دلار قیمت واقعیتش بالای ۳۰ تومنه. همین چند هفته دیگه میبینیم
۳۵۰دالار چند میلیون تومان میشودـ
سلام من ۳هزار تا دلار دارم میدم ۵۰ میلیون کسی خواست هستم خدمتش
نظرتون راجب یورو چیه دوستان ؟ احتمال داره بره بالا ؟
وقتی قیمت یک کیلو موز 16 و قیمت نارنگی 16 هس و همه چی قیمتش بالاست دولت به زور قیمت دلار رو ثابت نگه داشته قیمت دلار خیلی بالاتر هست این قیمت دولت نگه داشته گول نخورید
با این وضع اقتصاد اسفناک چجوری قیمت دلار میاد پایین آخه.وضع ایران از لحاظ اقتصاد خیلی خراب شده .بیکاری به اوج رسیده نفت هم که نمیفروشه پشتوانه هم زیاد دیگه نداره مدیریت ها هم که اینجوری .خدا خودش رحم کنه .
دولت بیچاره همش هم وغمش این است که قیمت دلار بادستور وزورهم کشده پایین بیاورد درحالیکه الان دلار باید بلای ۲۵۰۰۰ تومان باشد وبعضی از اشخاص مغرض وارونه می گویند دولت نمی گذارد دلار پایین بیاید اگر یک ذره عرق ملی داشته باشی انصافا باید بگویی دولت تا حالا برخلاف عرف اقتصادبین الملل وعلمی بادستور وسرنیزه قیمت دلار وارز عمدا پلیین اعلام می کند که تازه این به ضرر اقتصاد ایران است که باید مردم بعدا تاواتش پس دهند واقعیت این است قیمت واقعی دلار امروز اگر کمتر ۲۵۰۰۰ باشد نه اینکه قیمت های فعلی اگردولت جلو قیمت بگیرد درآینده نه چندان دور علی الرغم میلش یک باره می رود بالای ۳۰۰۰۰ وآن موقع دیگر قابل کنترل نیست علم اقتصاد این می گوید
دولت میخواد به زور قیمت دلار بالا نگه بداره ولی موفق نمیشه. قیمت دلار بزودی سقوط میکنه حتمی مردم کافی فقط یه هفته تحمل کنند
اره به همین خیال باش. قیمت واقعی فعلی بالای ۳۰ تومنه
بعلیهمینمیشه
دلت خوشه بابا چی دولت میخواد دللللار رو بالا نگهداره مردم تحمل کنید؟ دلار داره میره بالا دولت نمیدونه چیکارکنه
درسته چوناقتصاد کل دنیا الان تو رکوده دلیلی نداره دلار تو ایران گرون بشه خصوصا اینکه تقاضاهم صفره …دلیل بالابودن قیمت فقط دولته
اطلاعات دروغ ندید لطفا دلار بالای ۱۶ هست
خودم دیروز خریدم ۱۴۸۰۰ خب پسر
آقا من 16000 میخرم , 100 دلار میخام
چرا آخه حرف این و اون و مثه طوطی تکرار میکنید….
الان حاضری 15600 بفروشی اگه 14800 خریدی