خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۴۶۰۳

قیمت دلار مبادله‌ای امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت دلار مبادله‌ای امروز 11 اردیبهشت 1402

قیمت دلار مبادله ای در معاملات امروز ثبات را تجربه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار امروز در مرکز مبادله نسبت به روز قبل ثابت ماند.نرخ لار مبادله ای امروز با 41 هزار و 996 تومان به فروش رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار مبادله ای
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۱,۹۶۶ ۰.۰۰ ۰ 10:05
۴۱,۹۶۶ ۰.۰۰ ۰ روز قبل
۴۱,۹۶۶ ۰.۰۰ ۰ ۲ روز پیش

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

روز گذشته قیمت دلار در بازار آزاد روند افزایشی محدودی داشت. این اسکناس آمریکایی در بازار آزاد در پله چهارم کانال ۵۴ هزار تومانی نوسان داشت. در دومین روز هفته قیمت دلار ۴۱۰ تومان افزایش داشت. اما موج صعودی دلار امروز کوتاهتر از سه روز گذشته بود.

قیمت دلار طی سه روز گذشته در کانال‌های قیمتی جدید نوسان دارد،‌ این روند به طور پیوسته در بازار آزاد حاکم شده است؛ اما قیمت‌ها در مرکز مبادله ارز و طلا ثابت بود. تنها اسکناسی که در روزهای اخیر اندکی نوسان داشته، اسکناس و حواله یورو بوده است.

قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل با رقم ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است و دلار حواله نیز همچنان با قیمت ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است.

قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در سایت بازار متشکل با افزایش ۲۸۱ تومانی و با قیمت ۴۶ هزار و ۶۱۴ تومان درج شد.

یوروی حواله نیز ۲۵۵ تومان افزایش داشت و با قیمت ۴۲ هزار و ۳۷۶ تومان عرضه شد.

گفتنی است قیمت یورو در بازار آزاد با ۷۵۰ تومان افزایش قیمت وارد کانال ۶۰ هزار تومانی شد. این ارز با قیمت ۶۰ هزار و ۴۶۹ تومان در بازار آزاد معامله شد.

دیروز قیمت درهم با رقم ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله شد. این در حالی بود که صبح روز گذشته قیمت این ارز همانند سه روز گذشته با قیمتی ثابت در سایت بازار متشکل اعلام شد. این ارز در سایت بازار متشکل ارزی با قیمت ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان اعلام شد. اسکناس درهم نیز در این مرکز با قیمت ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان نرخ‌گذاری شد. قیمت دلار درهم نیز ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.