کد مطلب: ۳۶۶۳۶۸

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت سکه در ماه رمضان گران نمی‌شود

قیمت سکه در ماه رمضان گران نمی‌شود

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: تقاضا در بازار طلا و سکه کاهش یافته و قیمت طلا به یک آرامش نسبی دست یافته است. چنانچه این وضعیت فعلی در ماه رمضان ادامه یابد قیمت سکه در آینده گران نمی‌شود.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت سکه در ماه رمضان ارزان می‌شود یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر تقاضا در بازار طلا و سکه کاهش یافته و قیمت طلا به یک آرامش نسبی دست یافته است. چنانچه این وضعیت در ماه رمضان ادامه یابد قیمت سکه در آینده گران نمی‌شود.

نادر بذرافشان افزود: در این هفته به دلیل کنترل بانک مرکزی بر نحوه عرضه و تقاضای ارز و کاهش 10 دلاری انس جهانی طلا طی یک هفته گذشته بازار به آرامش رسید. اکنون نیز خریداری در بازار طلا و سکه وجود ندارد.

او اظهار کرد: چنانچه وضعیت فعلی بازار طلا و ارز کنترل شود قیمت طلا در ماه مبارک رمضان افزایش نمی‌یابد و به سمت تثبیت قیمت سکه پیش خواهیم رفت و به نوعی بازار روند آرامش را به خود خواهد گرفت.

جدیدترین قیمت سکه در بازار

نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا تهران می‌گوید:در اواخر ماه رمضان به دلیل آستانه شروع تحریم‌ها ممکن است جو روانی حاکم و دوباره قیمت طلا با نوسان‌هایی همراه شود.

بذرافشان در ادامه گفت: در اواخر ماه رمضان به دلیل آستانه شروع تحریم‌ها ممکن است جو روانی حاکم و دوباره قیمت طلا با نوسان‌هایی همراه شود. چنانچه میزان تحریم‌ها در ماه رمضان کمتر یا بیشتر شود قطعا در وضعیت بازار اثرگذار است و ممکن است که قیمت‌ها نیز کاهش یا افزایش یابد.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران در بخش دیگر سخنانش درباره وضعیت صنعت طلا و جواهر در یک سال گذشته اظهار کرد: در یک سال گذشته صنعت طلا و جواهر در رکود شدیدی بوده و باعث تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و توزیعی شده است. از نمایندگان خانه ملت تقاضا داریم هرچه سریعتر لایحه اصلاح مالیات برارزش افزوده را به صحن علنی مجلس دهند تا کمکی جهت ادامه فعالیت و حفظ صنعت طلا ‌و جواهر در کشور شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.