کد مطلب: ۶۶۳۰۱

قیمت شکر بزودی کاهش می یابد

قیمت شکر بزودی کاهش می یابد

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اظهار امیدواری کرد که قیمت شکر طی هفته جاری به نرخ مصوب برسد.محمد آقاطاهر در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز در پاسخ به این پرسش که آیا توزیع 50 هزار تن شکر در هفته گذشته منجر به کاهش قیمت این کالا در بازار شده است،یا خیر،گفت: عرضه این میزان شکر

f54c9fc0aefe1ea69c2fd8e3fef10bcf_XL.jpg رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اظهار امیدواری کرد که قیمت شکر طی هفته جاری به نرخ مصوب برسد.
محمد آقاطاهر در گفتگو با خبرنگار تجارت نیوز در پاسخ به این پرسش که آیا توزیع 50 هزار تن شکر در هفته گذشته منجر به کاهش قیمت این کالا در بازار شده است،یا خیر،گفت: عرضه این میزان شکر در هفته گذشته تاثیری بر قیمت آن نداشت چراکه تنها بین تولید کنندگان توزیع شد.
وی افزود:البته از روز چهارشنبه گذشته و همزمان با عرضه شکر در بورس کالا،قیمت این کالای پر مصرف به اندازه جزئی کاهش پیدا کرد.
طاهر با اشاره به توزیع 70 هزار تن شکر از ابتدای هفته جاری در میان توزیع کنندگان این کالا در بازار اظهار داشت:با عرضه این میزان شکر به توزیع کنندگان در سراسر کشور پیش بینی می کنیم که نرخ این کالا به زودی به قیمت مصوب کاهش یابد.
وی ادامه داد:علت افزایش غیر منطقی شکر طی هفته های گذشته در توزیع اشتباه و نیز تعلل در واردات شکر خام به کشور بود که سبب شد تا کمبود آن موجبات گرانی این کالای پرمصرف را پدید آورد.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه امکان تامین تمام نیاز کشور به شکر از تولیدات داخلی امکانپذیر نیست،تصریح کرد:باید مسئولین تنطیم بازار با در نظر گرفتن این مهم زمینه واردات به موقع و متوالی شکر خام به کشور را فراهم کنند تا دیگر شاهد بی ثباتی بازار این کالای پرمصرف در کشور نباشیم.
گفتنی است معاون وزیر جهاد کشاورزی چندی پیش اعلام کرد با توزیع 50 هزار تن شکر در هفته گذشته ،قرار است از ابتدای هفته جاری نیز 70 هزار تن دیگر نیز مجددا به بازار مصرف عرضه شود

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.