کد مطلب: ۵۷۷۵۳۱

قیمت طلا و سکه امروز ۱۴ شهریور / سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان رسید

قیمت طلا و سکه امروز 14 شهریور / سکه به کانال 12 میلیون تومان رسید

قیمت سکه در بازار امروز به کانال ۱۲ میلیون تومان رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان ثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار امروز ۱۴ شهریور قیمت سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان برگشت و با نرخ ۱۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان رسید.

نیم سکه نسبت به روز قبل، با ۷۰ هزار تومان افزایش با قیمت شش میلیون و ۲۲۰ هزار تومان اعلام شد. همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

در هفته جاری سرمایه‌گذاران طلا را صعودی پیش‌بینی کردند

پس از یک تابستان طولانی و آرام ، بازار طلا شروع به جلب توجه سرمایه گذاران کرده است. بر اساس آخرین نظرسنجی هفته ای کیتکو ، هر دو تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خرده فروش آینده طلا را افزایشی پیش بینی می کنند.

تحلیلگران می‌گویند طلا می‌تواند در حال آغاز یک افزایش جدید به سطح ۱۹۰۰ دلار باشد ، زیرا سرمایه گذاران به دنبال تصمیمات فدرال رزرو هستند که برنامه‍‌های خود را برای کاهش خرید اوراق قرضه ماهانه به تاخیر بیندازد.

تغییر چشمگیر پیش‌بینی‌های سیاست پولی با حمایت از قیمت طلا پس از آن صورت گرفت که وزارت کار ایالات متحده اعلام کرد تنها ۲۳۵هزار شغل در آگوست (شهریور) ایجاد کرده است. این داده ها به طور قابل توجهی خلاف انتظار بود. اقتصاددانان پیش بینی افزایش مشاغل تا ۷۲۰هزار را داشتند. دستاوردهای ایجاد شغل حتی از نزولی ترین برآوردها بسیار کمتر بود.

آدام باتون ، استراتژیست ارشد ارز در Forexlive.com ، می گوید: « فدرال رزرو قرار نیست در ماه سپتامبر(شهریور) به کاهش قیمت اشاره کند و آنها فقط یک گزارش مشاغل دیگر قبل از FOMC نوامبر (آذر) دریافت خواهند کرد. سایر علائم ضعیف رشد ایالات متحده را نیز اضافه کنید و شانس کاهش قیمت همچنان کم است زیرا رشد ناامیدکننده سه ماهه سوم ادامه پیدا خواهد کرد. طلا مقاومت قریب الوقوع را در ۱۸۳۴ دلار شکسته و همچنان بالاتر می رود.»

54 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نظر

  • تنها

    خسته شدیم پس کی این طلا میاد پایین