خبر مهم:

کد مطلب: ۵۱۴۴۳۳

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۲۷ بهمن چقدر بود؟

آخرین قیمت طلا و سکه تا پیش از امروز ۲۷ بهمن چقدر بود؟

ساعت ۳ بعدازظهر روز یکشنبه، سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به فروش رفت. آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۲۷ بهمن ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز یکشنبه ۲۶ بهمن با ۲۴,۱۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: قیمت طلا در هفته‌ای که گذشت در بازارهای جهانی، با رشد ۶۵/ ۰ درصدی همراه بود و توانست اندکی جایگاه خود در میانه کانال ۱۸۰۰ دلاری را مستحکم کند؛ با وجود این طلا در هر دو ماهی که از ابتدای سال ۲۰۲۱ گذشته است، بازدهی منفی داشته است.

طلا به ترتیب در ماه‌های ژانویه و فوریه (تا روز دوازدهم) بازدهی منفی ۶/ ۲ درصد و منفی۲/ ۱ درصد داشته است تا کار خود را حدود ۷۳ دلار کمتر از قیمتی که سال را شروع کرده بود ادامه دهد.

وضعیت قیمتی فلز زرد اکنون به گونه‌ای است که تحلیلگران هشدار داده‌اند در صورتی که بار دیگر طلا مرز ۱۸۰۰ دلاری را از دست بدهد، احتمال شروع موج جدیدی از فروش و ریزش قیمتی وجود دارد و در سمت صعودی تا زمانی که کاتالیزور قدرتمندی مانند اقدامات انبساطی یا وخامت اوضاع کرونا به حمایت از طلا نیاید، احتمال افزایش قیمت طلا پایین است.

واکنش سکه به افت دلار

سکه امامی دیروز در واکنش به منفی شدن روند دلار، در مسیر کاهشی قرار گرفت. ساعت ۳ بعدازظهر روز یکشنبه، سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به فروش می‌رفت که ۱۰هزار تومان کمتر از روز شنبه بود. سکه در تاریخ ۱۶ بهمن ماه در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار داشت و طی ۱۰ روز توانست بالای یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت برساند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    طلا میره بالا به نظرتان یا پایین ناهار آینده ؟؟؟؟