کد مطلب: ۴۹۳۷۹۷

قیمت طلا و سکه امروز ۳ آذر ماه ۹۹ چقدر شد؟

قیمت طلا و سکه امروز 3 آذر ماه 99 چقدر شد؟

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و 126 هزار تومان تا ساعت 13 و 30 دقیقه گزارش شده که این نرخ در روز گذشته، یک میلیون و 128 هزار تومان قیمت داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و 126 هزار تومان تا ساعت 13 و 30 دقیقه گزارش شده که این نرخ در روز گذشته، یک میلیون و 128 هزار تومان قیمت داشت.

قیمت هر سکه تمام طرح جدید نیز امروز در حالی 11 میلیون و 800 هزار تومان گزارش شده که این نرخ در روز گذشته 11 میلیون و 799 هزار تومان بود.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد در هفته تعطیلی فراگیر که بازار بزرگ تهران تعطیل است و تنها بازار طلا برخی شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند، قیمت طلا یک روند باثباتی را پشت سر می‌گذارد.

1 20

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جامی

    طلا ارزان میشود شک نکنید

    • ناشناس

      زهی خیال باطل

    • حسن

      دوست عزیز طلا ارزان شد
      از ۱۵۰۰ شد ۱۱۰۰
      منتظرید مفت شه؟مفت شه باز همه انقد میخرن گرونتر میشه

    • ناشناس

      از کجا مطمئن باشیم ک ارزان میشود ؟؟

  • ناشناس

    کاهش حتمی و چشمگیر قیمت ارز رو داریم اما باشیب ملایم به این چند نشانه . برگشت به برجام ، شکسته شدت فشار حداکثری روی ایران و کشورهای دیگه . برگشت پولهای بلوکه شده ، واکسن کورنا و به تبعه آن سقوط آزاد قیمت طلای جهانی و سعود قیمت نفت به ۸۰دلار و راه افتادن اقتصاد جهانی ، وافزایش فروش نفت کشور و برگشت کشورها به بازار داخلی همه این نوید رو خواهد داد که ارزان خواهد شد اون هم به طور حتم ‌. به قشر مرفه کاری نداریم فقط یک توسعه به قشر متوسط و ضعیف که پسنداز خود رو تبدیل به طلا و ارز و خودرو کردن زودتراقدام به فروش بکنن تا بیشتر از این ضرر نکنن وگرنه برای قشر مرفه مشکلی پیش نمیاد چون سود کلان رو بردن .

    • ناشناس

      نظر بی پایه و بر اساس خوش خیالی برای خودتون نگهدارید لطفا

    • خدیجه

      ماشهرستان زندگی میکنیم پایین شهر،امسال هرجارفتیم خونه اجاره ای پیدانمیکردیم همه اجاره میخواستن یاپول پیش زیاد ناچاریجاروپیداکردیم 50میلیون پول پیشمونه که تمام داروندارمونه 40میلیون دادیم یه خونه 60متری طبقه سوم ماهی 300اجاره اونم شانس آوردیم اول خدابعدشم باکمک یکی ازآشنایان 10میلیون ازپول پیشمون مونددستمون گفتیم چه کنیم چیکارکنیم رفتم 7گرم طلا ی متفرقه
      منظورم له شده باسود3درصدخریدم گرمی یک وسیصد وخرده ای حالا طلا همینطورداره میادپایین بیچاره دارم میشم کاش میزاشتمش بانک حالا موندم بااین ضرری که کردم سال بعد چطورپول پیش خونم رواضافه کنم طلافروشی که ازش طلا روگرفتم گفت صبرکنین من جای شماباشم نمیفروشم حالاواقعا موندم چیکارکنم حرفش روقبول کنم یانه توکل زندگیم ریسک نکرده بودم یعنی چیزی نداشتم که ریسک کنم وای کاش باچندرقازپول پیشم اینکارونمیکردم بدبختی موندم باحقوق ماهی یک ونیم چطوراین ضرر روجبران بکنم خداخودش کمکم کنه ازیارانه ومعیشتم که چیزی نمیمونه بخوام جبران کنم??

  • ناشناس

    نظر بعضی افراد بورسی در موقع کاهش قیمت سهام ، ولی حالا درباره طلا ! : بهترین فرصت برای خرید ! (ههه)

  • ناشناس

    در باره افزایش یا کاهش قیمت سکه و طلا ، در هر افزایش و کاهش قیمت، این طلافروشی ها هستند که بیشترین میزان سود را می کنن، اونهایی که آدم عادی هستند هیچ وقت سود نمی کنند

  • ناشناس

    بهترین فرصت برای خرید سکه و طلا در کف قیمت هستند

  • ناشناس

    طلا و ارز در ایران پایینتر میاد اونم نه خیییلی زیاد اما هیچ سقوطی اتفاق نمیفته مخصوصا طلا، چون به خاطر کرونا اقتصادبیشتر کشورها ازجمله آمریکا و اروپاییها آسیب دیدن و طلای جهانی بعداز این ثبات فعلی کم کم بالامیره

  • ناشناس

    باید قیمت دلار و طلا پایین بیاد چون راهی برای جبران ندارید

  • ناشناس

    خدا کمک کند از این گرونی نجات پیدا کنیم انقدر گران فروشی هست که پولارزشی ندارد ما که پول یک کیلو گوشت را هم نداریم چه برسد که طلا بخریم انشاالله خدا کمک کند زمان برگرد مثل قبل بتوانیم بچه هایمان را سر سامان بدهیم انشا الله