خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۶۹۱۹

قیمت طلا و ارز در بازار امروز سوم بهمن

قیمت طلا و ارز در بازار امروز سوم بهمن

قیمت طلا و سکه در بازار امروز چهارشنبه با توجه به ثبات نسبی بهای طلا در بازارهای جهانی و افزایش قیمت دلار، تغییر محسوسی نداشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا در بازار امروز چهارشنبه پس از اینکه در روزهای گذشته با افزایش قیمت مواجه شد، تغییر چشمگیری پیدا نکرد و در کانال 1280 دلاری نوسان داشت.

براساس گزارش ایسنا، به گفته مارگارت یانگ، تحلیلگر بازار در شرکت "سی ام سی مارکتس"، آمار اقتصاد کلان کاملا مایوس‌کننده بوده و یکباره شاهد افزایش بدبینی درباره مذاکرات تجاری آمریکا و چین بوده‌ایم و ابهامات تجاری باعث ایجاد تقاضا برای دارایی‌های مطمئن شده است. با این حال عدم وجود تحولات قابل توجه در بازارهای سهام آسیایی، رشد قیمت طلا را محدود کرده است.

آمارهای اقتصادی مایوس‌کننده در آمریکا و ژاپن، نگرانی‌ها نسبت به کندی اقتصاد را تشدید کرده است. فروش خانه در آمریکا در دسامبر به پایین‌ترین میزان در سه سال گذشته رسید، در حالی که آمار صادرات ژاپن در سال ۲۰۱۸ مطابق با انتظارات نبود.

همچنین عامل دیگری که از قیمت طلا پشتیبانی کرده ادامه تعطیلی بخش‌هایی از دولت فدرال آمریکا و انتظارات برای توقف روند افزایش نرخ‌های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا است.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، اظهار کرد الگوهای فنی نشان می‌دهد هر اونس طلا برای تحویل فوری ممکن است حمایت در سطح ۱۲۷۹ دلار را شکسته و تا سطح حمایتی بعدی که در ۱۲۶۸ دلار قرار دارد، عقب‌نشینی کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (۳ بهمن ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش ۱۱،۸۲۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۴۹۰ تومان و ۱۱،۵۴۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۳،۵۱۰ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۷۱ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۳،۱۵۰ تومان و ۱۳،۲۵۰ تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید چهار میلیون و 60 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 950 هزار تومان است که قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز تغییری نداشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 365 هزار و 204 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 150 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 320 هزار تومان و 700 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.