خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۷۱۳۱

قیمت طلا و ارز در بازار امروز پنجشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز پنجشنبه

قیمت طلا و سکه در بازار امروز پنجشنبه با توجه به افزایش قیمت دلار در صرافی‌ها، با رشد قیمت مواجه شد و سکه تمام طرح قدیم به چهار میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا در بازار صبح امروز پنجشنبه با کاهش ارز دلار در پی تعطیلی بیش از یک ماهه دولت آمریکا، افزایش یافت اما در بعدازظهر امروز با کاهش قیمت به محدوده 1280 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، مایکل مک کارتی، استراتژیست ارشد در شرکت "سی ام سی مارکتس" در این باره اظهار کرد:‌ در حال حاضر ارزش دلار آمریکا پایین رفته و حمایت خوبی برای طلا فراهم کرده است. با این حال رشد قیمت طلا به دلیل کندی روند خرید سرمایه‌گذاران، محدود است.

وی افزود: مشکل طلا این است که مقاومت شدیدی در مرز بین ۱۲۹۰ تا ۱۳۱۰ دلار وجود دارد. افت بیشتر قیمت دلار آمریکا ممکن است به نفع طلا باشد اما طلا باید مقاومت در محدوده مذکور را بشکند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیررسمی امروز (چهارم بهمن ۱۳۹۷)، قیمت دلار برای فروش 11 هزار و 510 تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز 13 هزار و 290 تومان است. همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی 4هزار و 783 تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11 هزار و 460 تومان و 11 هزار و 510 تومان اعلام کرده است.

همچنین در این صرافی یورو نیز برای خرید و فروش به ترتیب 13 هزار و 190 تومان و 13 هزار و 290 تومان مبادله می‌شود.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 16، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید چهار میلیون و 87 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون تومان است که قیمت سکه طرح قدیم، رقم جدید چهار میلیون تومان را به ثبت رساند.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 365 هزار و 435 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 180 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 300 هزار تومان و 720 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.