کد مطلب: ۳۳۷۴۴۶

قیمت طلا و ارز در بازار امروز یکشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز یکشنبه

بازار امروز طلا و سکه با افزایش قیمت اندکی مواجه شده که به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران طبیعی است و به زودی قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۲ دی ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۰،۰۵۰ تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۹،۹۷۰ تومان و ۹،۹۹۰ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

براساس این گزارش، قیمت یورو نیز برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۲ دی ۱۳۹۷) ۱۱،۷۲۰ تومان است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۱،۶۵۰ تومان و ۱۱،۷۰۰ تومان اعلام کرد.

همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی با ثبات نسبت به دیروز ۴،۷۹۰ تومان تعیین شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت اونس جهانی طلا نیز امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی 1256 دلار است که براساس گزارش ایسنا به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران بازار امروز (یکشنبه) طلا و سکه با افزایش قیمت اندکی مواجه شده که طبیعی است و به زودی دوباره شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت حدود 16، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 480 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 300 هزار تومان است.

در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار 308 هزار تومان قیمت دارد.

نیم سکه، یک میلیون و 750هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و 50 هزار تومان فروخته می‌شوند که نسبت به روز گذشته تغییری نداشتند و سکه گرمی 630 هزار تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.