کد مطلب: ۴۲۸۵۹۸

قیمت هر گرم طلا به ۵۰۷۴۰۸ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۱۱/۱۷

قیمت هر گرم طلا به 507408 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/11/17

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تحت تاثیر افزایش بهای جهانی طلا و رشد نسبی نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 507 هزار و 408 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز پنج‌شنبه در بازارهای جهانی تحت تاثیر آمار اقتصادی مثبت آمریکا و تقویت ارزش دلار، با کاهش روبرو شد و به 1564 دلار در هراونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته مایکل مک کارتی، استراتژیست ارشد در شرکت "سی ام سی مارکتس"، ریسک پذیری بالایی در بازار ایجاد شده و خوش بینی زیادی به تدابیر مقامات چین برای مقابله با تاثیر اپیدمی کرونا بر اقتصادشان وجود دارد. آمار اقتصادی آمریکا شامل شمار مشاغل بخش خصوصی در ژانویه و فعالیت بخش خدمات هم طلا را تحت فشارهای کاهشی قرار داد.

بازارهای سهام آسیا صعود وال استریت را دنبال کرده و در سطح بالاتری ایستادند. دلار هم نزدیک به بالاترین حد خود در دو ماه گذشته قرار گرفت و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گرانتر کرد.

بر اساس گزارش رویترز، آمار تلفات اپیدمی کرونا در سرزمین اصلی چین به ۵۶۳ نفر افزایش یافت و تلاش کارشناسان برای مبارزه با این ویروس که شهرها را به تعطیلی کشانده و هزاران نفر را در قرنطینه نگه داشته است، ادامه دارد.

نگرانی‌هایی نسبت به توانایی چین برای عمل به تعهداتش تحت فاز اول توافق تجاری با آمریکا و خرید کالاهای آمریکایی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار در دو سال آینده وجود دارد.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا برای تحویل فوری ممکن است به محدوده ۱۵۶۴ تا ۱۵۷۰ دلار صعود کند زیرا در محدوده ۱۵۴۹ دلار حمایت یافته است.

هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد افزایش، به ۲۴۴۳ دلار و ۷۰ سنت رسید. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، ۱۷ دلار و ۶۵ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ثابت بود و در ۹۸۲ دلار و ۱۲ سنت ایستاد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13200 تومان و 13500 تومان اعلام کرده است.

بانک مرکزی قیمت یورو را 4619 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 14700 تومان و 15000 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 955 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 965 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 507 هزار و 408 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 560 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 530 هزار تومان و 930 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.