کد مطلب: ۳۲۸۴۷۸

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت طلا تا پایان آذر ماه ارزان‌تر می‌شود

قیمت طلا تا پایان آذر ماه ارزان‌تر می‌شود

رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: در 15 روز گذشته قیمت سکه 20 درصد کاهش یافت. به نظر می‌رسد که تا پایان آذر ماه قیمت طلا روند نزولی را به خود بگیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره چشم‌انداز قیمت طلا و سکه به تجارت‌نیوز گفت: در 15 روز گذشته قیمت طلا به طور متوسط 35 درصد کاهش یافت. ظرف این مدت قیمت سکه نیز 20 درصد روند کاهشی را به خود گرفت. با این اوصاف به نظر می‌رسد که تا پایان آذر ماه قیمت طلا روند نزولی را به خود بگیرد.

آیت محمدولی افزود: در پنج روز گذشته قیمت طلا با نوسانات آرام و جزئی رو به رو بوده است. در حقیقت این نوسانات نه برای سازندگان آزاردهنده بوده و نه برای مصرف‌کنندگان واقعی.

او ادامه داد: ممکن است با کاهش نرخ دلار قیمت طلا و سکه هم در ماه‌های پیش رو با کاهش مواجه شود، البته این موضوع تنها در شرایطی رخ خواهد داد که اتفاق‌های غیرمترقبه‌ای در مسیر اقتصاد کلان رخ ندهد.

1111

رئیس اتحادیه طلا وجواهر تهران در پیش‌بینی می‌گوید: ممکن است با کاهش نرخ دلار قیمت طلا و سکه هم در ماه‌های پیش رو با کاهش مواجه شود.

محمدولی درباره این پرسش که آیا با افت قیمت تقاضا برای خرید طلا افزایش یافته است یا خیر؟ پاسخ داد: در 10 روز گذشته تقاضا برای خرید طلا کاهش یافته است. حتی آنهایی که در ماه‌های گذشته به خرید طلای آب شده می پرداختند در چند روز اخیر این طلاها(طلای خام) را روانه بازار کردند.

این فعال بازار تصریح کرد: ممکن است با سیاست‌های اتخاذ شده از سوی بانک مرکزی از این پس شاهد کاهش نرخ ارز باشیم که با این اتفاق قیمت طلا هم با کاهش چشمگیری رو به رو است. همچنین بازار هم با آرامش بیشتری رو به رو خواهد بود.

حال باتوجه به صحبت‌های رئیس اتحادیه طلا و جواهر امروز زمان مناسبی برای فروش طلاهای آب شده به شمار می‌رود. در ماه‌های گذشته با افزایش شدید نرخ ارز عده‌ای به سمت خرید طلاهای آب شده قدم برداشتند که در وضعیت فعلی و با بازگشت آرامش حالا این نوع کالاهای سرمایه‌ای را به بازار عرضه می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    پیش بینی ها همه از نوع علی برکت اللهی است و ضمانتی ندارد
    بنطر می رسد ممکن است اگر مگر دگر

  • ناشناس

    دیگه محاله قیمت طلابه ماه اردیبهشت برسه.

  • ناشناس

    خدا کنه ارزون بشه ملت خوشحال بشن که خوشحالی شون همه روشاد میکنه نیاز به جشن نیست

  • ناشناس

    خوشحالی مردم

  • ناشناس

    شنبه دهم اذر
    درادامه ریزش ۳۵۰۰۰ واحدی بورس درهفته های گذشته امروزنیزروندنزولی بورس باشدت ادامه دارد وتنهادرمدت نیمساعت ازشروع به کاربورس شاخص کل بیش از۲۰۰۰ واحددیگرفروریخت ودراستانه سقوط به کانال ۱۵۰ هزارواحدی قرار گرفت
    همه فروسنده شدند

  • ناشناس

    والا قیمت دلار رفت بالا همه چی به شکل جنون آوری گرون شدحالاکه دلارروزبه روز داره میادپایین چراقیمتها نمان پایین پس ما موقع رای دادن برای خودمونو میکشیم که رای بدیم مسعولین که کاری نمیکنند

  • ناشناس

    شمارابخداطلاراارزون کنید جوانها خودکشی میکنندمسکن بیکاری