کد مطلب: ۶۰۴۷۷۶

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰

قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰

اونس جهانی طلا در بازار امروز ۱۷۸۸ دلار اعلام شد. قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد چهارشنبه ۱۷ آذر یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت اونس جهانی طلا با ثبات تقریبی قیمت امروز چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ در بالاترین نرخ ۱۷۸۸ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۹۱ دلار اعلام شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز تغییری نداشت و امروز یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۳۱۴ ثبت شده است.

قیمت سکه امروز نیز افزایش داشته و با کمی کاهش به ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

1111111

صعود طلا به سطح مقاومتی

طلا که در شروع معاملات روز گذشته با نوسان کاهشی دنبال می‌شد، بار دیگر افزایش جزئی را شاهد بود و به بالای سطوح حمایتی خود بازگشت. از نظر فنی روند اونس طلا در حال‌حاضر صعودی است چراکه توانسته است بالاتر از برخی سطوح کلیدی پشتیبانی باقی بماند، اما با این حال اگر حرکت صعودی قدرتمندی از خود نشان ندهد این روند معکوس خواهد شد.

از طرفی بازده واقعی همچنان منفی است، بنابراین سرمایه‌گذاران ممکن است به‌دنبال متنوع‌کردن سرمایه‌گذاری از اوراق قرضه به دارایی‌های سرمایه‌‌ای دیگری باشند و این امر ممکن است قیمت طلا را پشتیبانی کند. با این حال همه‌چیز به موضع بانک مرکزی آمریکا در هفته آینده و تاثیر سویه اومیکرون بر انتظارات تورمی بستگی خواهد داشت. به این ترتیب هر اونس در ساعت ۲۰ روز گذشته به ۱۷۸۴ دلار رسید.(دنیای اقتصاد)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الان طلا بخریم یا نخریم؟

    • ناشناس

      نه نخر…..انقدرنخرید….تادولت پادرمیانی کنه
      یه فکری به حال بازارارزوطلا بکنه…..

    • ناشناس

      اگه میخواستن پادرمیونی بکنن تا الان کرده بودن بالاتر نره پایین نمیاد

    • ناشناس

      من سکه خریدم پارسال ۱۶
      تو ضررم

  • ناشناس

    کی پول داره اخه طلا بخره مردم دارن ازگوشنه ای میمیرن.دوست داره ارزون بشه دوست داره گرون باشه به ماچه

  • علی

    قرار شد ارزش افزوده را از یه بخش هائیش کم کنن ملت بتونن بخرن ??? مثلا طلا میخری ۱۳ میلیون فرض کن 9 درصد کاملشم ازش حذف کنی بازم می تونی بخری ؟ ? حقوق ریالی پرداخت میشه سکه دلاری میره بالا

  • ناشناس

    به نظر من قیمت طلا باز میره بالا.هیچی توی ایران ارزون نمیشه.این مذاکرات هم ….