کد مطلب: ۵۱۳۰۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ بهمن ۹۹/ سکه وارد کانال ۱۱ میلیون تومان شد

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ بهمن ۹۹/ سکه وارد کانال ۱۱ میلیون تومان شد

امروز قیمت طلا و سکه در بازار با افزایش همراه بود، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۹۲۵ تومان و قیمت سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار طلای دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۸۷ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت داشت و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۹۸۸ هزار تومان در بازار طلا و سکه بود .

این در حالی است که امروز ۲۰ بهمن هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۹۲۵ تومان قیمت دارد و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه است.

آخرین نرخ‌های اتحادیه طلا و جواهر تا حوالی ساعت ۱۲ ظهر را در تصویر زیر ببینید:

11 1

آخرین نرخ طلا را در اینجا دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    علیرغم کاهش اونس جهانی و همچنین نرخ دلار ، امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ، قیمت طلا افزایش پیدا کرده و این نشان خوبی هست که رئیس اتحادیه طلا، خود رانت خوار و دلال طلا هست. آیا تو این مملکت نهادی بر کار این موجود نظارت نداره؟؟؟؟ آخه طبق چه معیار و ملاکی ، وقتی اونس و دلار کاهشی هست ، ایشان قیمت طلا را بالا میبرند؟؟؟؟

    • ناشناس

      اخه وقتی هم انس بالا میرود قیمت را پایین می آورند دست خودشونه تموم

    • ناشناس

      وقتی تقاضا بیشتر از عرضه است قیمت بالا میره. چه ربطی به رئیس اتحادیه داره؟ وقتی هر روز پول داره پول هنگفتی از بورس خارج میشه، این پول غیب که نمیشه، می‌ره تو همچین بازارهایی.

    • ناشناس

      کو تقاضاااا! شما یه سر برو طلافروشی
      چرا چرت و پرت میگید
      مگه بازار ماشین راکد نبود دوباره اینجوری رفت بالا. اینها همه ش بازیه. شما یا در جریان نیستی یا از همین قماشید

    • ناشناس

      عموجان، لازم نیست تقاضا در طلافروشی باشه، وقتی تقاضا در بازار دلار زیاد بشه و قیمت ارز بره بالا، قیمت طلا هم میره بالا. یعنی شما خبر نداری که قیمت طلا و ارز به هم وابسته است؟

  • ناشناس

    به مردم ثابت شد که قیمتها دستکاری میشوند در همه جا قیمت طلا از اونس جهانی تبعیت میکنه چرا ایران اینچنین نیست باتوجه به اونس جهانی امروز قیمت طلا باید 500 تومن میشد .نه طلا هیچ چیزی در این کشور قیمت واقعی نداره وسایل خانه خوردو وخوراک پوشاک …….ملت مظلوم واقع شدن.بانیان این گرانی مرگ را فراموش کردن.نمیدانند دیر یازود باید حساب پس بدهند.

  • ناشناس

    قیمت ارز و طلا و….درسیاست تعیین میشود مصاحبه بایدن علت بالا رفتن ارز طلا شد متاسفانه تا زمانی که توافق صورت نگیرد و تحریم برداشته نشود تورم داریم چون اقتصاد یک شبه خراب نمیشه ودرست هم نمیشه

  • ناشناس

    یعنی بنظرشما قیمتها ممکنه بالاتر برود یا کاهش داشته باشد ؟من یخورده پول دارم مخوام بخاطر سود طلاخریداری کنم لطفا راهنمایی بفرمایی ..ممنونم