خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۹۰۶۶

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت طلا و سکه در دو ماه پایانی سال چه می‌شود؟

قیمت طلا و سکه در دو ماه پایانی سال چه می‌شود؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: چنانچه بانک مرکزی قیمت ارز را به نرخ واقعی برساند و ارز مورد نیاز مردم را تزریق کند، قطعا قیمت‌ها تثبیت خواهد شد. اما چنانچه نوسان در بازار ارز تشدید شود قیمت طلا و سکه نیز متاثر می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا در دو ماه پایانی سال چه خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: در دو هفته گذشته قیمت طلا و سکه روند متغییری داشته است. قیمت انس جهانی نیز نسبت به دو هفته گذشته روند صعودی را طی کرده است. با این وضعیت کسب‌وکار هم نمی‌توان چشم‌انداز خوبی را در این حوزه متصور شد.

آیت محمدولی در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: توصیه ما به مردم این است که هر زمان به ضرورت قصد خرید طلا را دارند، آن زمان اقدام کنند. قیمت جهانی طلا هم در نوسان است بنابراین نمی‌توان توصیه جامع و قابل توجهی داشت. در ماه‌های پایانی سال تقاضا برای خرید طلا از سوی مردم افزایش می‌یابد. توصیه ما در ماه‌های پایانی سال این است که چنانچه به ضرورت قصد خرید طلا دارند، این اقدام را انجام دهند.

او تصریح کرد: چنانچه بانک مرکزی قیمت ارز را به نرخ واقعی برساند و ارز مورد نیاز مردم را تزریق کند، قطعا قیمت‌ها تثبیت خواهد شد. اما چنانچه نوسان در بازار ارز تشدید شود قیمت طلا و قیمت سکه نیز متاثر می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.