کد مطلب: ۳۸۸۲۳۳

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت لوازم خانگی تا آخر تابستان گران نمی‌شود

قیمت لوازم خانگی تا آخر تابستان گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران می‌گوید: با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش قدرت خرید مردم به نظر می‌رسد که قیمت کالاها تا پایان تابستان امسال ثابت باقی بماند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت لوازم خانگی در آخر فصل تابستان مجدد گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت کالاهای لوازم خانگی بعد از نوروز 98 حدود 10 تا 20 درصد گران شد. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی در ماه‌های نخست امسال و کاهش قدرت خرید مردم به نظر می‌رسد که قیمت کالاها تا پایان تابستان امسال ثابت باقی بماند.

مرتضی میری افزود: البته افزایش مجدد یا کاهش قیمت لوازم خانگی بستگی به سیاست‌های دولت و بانک مرکزی دارد. چنانچه قیمت دلار تا پایان تابستان ثابت باقی بماند قیمت کالاها نیز تثبیت خواهد شد. در غیر این صورت ممکن است نوساناتی را در بازار کالاهای لوازم خانگی شاهد باشیم.

هشدار نسبت به کالاهای تقلبی

این مقام مسئول تصریح کرد: این روزها قیمت کالاها به شدت بالا رفته و همین موضوع رکود سنگینی را به همراه داشته است. خیلی از مردم عادی دیگر قدرت خرید تعویض لوازم خانگی را ندارند. خرید کالاها در بازار در شرایطی انجام می‌گیرد که افراد قصد خرید جهیزیه را برای فرزندانش داشته باشند.

او اظهار کرد: بالعکس سال‌های 90 و 91 که مردم کالاها را به دلیل گرانی در بخش‌های متروکه انبار می‌کردند امروز این صحنه در بازار مشاهده نمی‌شود. کالا به اندازه نیاز مردم وجود دارد و کمبودی در این بازار مشاهده نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزازم خانگی تهران در بخش دیگر سخنانش درباره وضعیت کالاهای تقلبی به مردم هشدار داد و گفت: یکی از معضلات امروز بازار لوازم خانگی جولان کالاهای قاچاق و تقلبی است. توصیه ما به مردم این است که از خرید کالاها در فضای مجازی جدا خودداری کنند؛ چرا که بخش اعظم این کالاها برندهای تقلبی هستند که در کوتاه مدت دچار مشکل خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.