خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۰۸۵۷

قیمت لیر امروز ۵ تیر ۱۴۰۱/ ترکیه به صادرات به عراق وابسته است؟

قیمت لیر امروز ۵ تیر ۱۴۰۱/ ترکیه به صادرات به عراق وابسته است؟

لیر ترکیه در میانه امروز با قیمت هزار و ۶۳۰ تومان معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته با ۳۰۱ تومان افزایش همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه ، لیر ترکیه در میانه امروز با قیمت هزار و ۶۳۰ تومان معامله می‌شود.

در طی معاملات امروز، بیشترین قیمت ثبت شده برای لیر ترکیه ۱۶۳۰ تومان و کمترین قیمت ۱۶۳۰ تومان است.

ترکیه به صادرات به عراق وابسته است؟

به نقل از مهر ، یکی از رهبران حزب تغییر کردستان عراق تاکید کرد که تنها راه حل دولت این کشور توقف همکاری اقتصادی با ترکیه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمود شیخ وهاب» از رهبران جنبش تغییر اقلیم کردستان عراق تاکید کرد که دولت این کشور برای توقف حملات ترکیه تنها یک راه دارد و آن هم توقف همکاری تعامل اقتصادی و ممانعت از واردات کالا از ترکیه است.

وی افزود: تنها راهکاری که آنکارا از آن می‌ترسد توقف همکاری اقتصادی است، چرا که ترکیه به صادرات به عراق و درآمدهای ناشی از آن بسیار وابسته است به همین علت باید واردات روزانه کالا از گذرگاه ابراهیم الخلیل را متوقف کرد.

گفتنی است، ترکیه به صورت روزانه مناطق مختلف عراق به ویژه مناطق شمالی را بمباران می‌کند. بر همین اساس، جنگنده‌های ترکیه چند روز پیش یک خودروی غیر نظامی را در شهرستان کلار بمباران کردند که بر اثر آن ۳ غیر نظامی به شهادت رسیدند، همچنین در شهرستان سنجار در استان نینوا یک ساختمان مورد هدف قرار گرفت.

ارتش ترکیه از ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ عملیات پنجه قفل را علیه مقرهای سازمان پ.ک. ک در مناطق متینه، زاب و افشین باسیان در شمال عراق آغاز کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.