کد مطلب: ۳۳۴۸۵۵

موبایل‌های ایسوس در دیوار با چه قیمتی خرید و فروش می‌شود؟

موبایل‌های ایسوس در دیوار با چه قیمتی خرید و فروش می‌شود؟

در ایران خرید و فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس در کنار مدل‌های آکبندش رونق گرفته و در سایت دیوار آگهی‌های آن دیده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، «در جستجوی شگفتی‌ها» شعار شرکت ایسوس است. این کمپانی نشان داد این شعار، برای آن‌ها تنها در حد حرف نیست و در عمل نیز ایسوس واقعا در جستجوی شگفتی است. برای مثال در سال 2014 خبری از تایوان، پایتخت ایسوس مبنی بر شروع خرید و فروش موبایل‌های این شرکت به گوش رسید.

زنفون که نام رسمی تلفن‌های همراه خانواده ایسوس بود، از آن سال تاکنون توانسته بازار تایوان، آسیای جنوب شرقی و ژاپن را تسخیر کند. طراحی کریستالی و منحصر به فرد، کارآیی سریع، دوربین حرفه‌ای و صفحه نمایش شفاف از ویژگی‌های مشترک موبایل‌های ایسوس است.

حالا در ایران خرید و فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس در کنار مدل‌های آکبندش رونق گرفته و در سایت دیوار آگهی‌های آن دیده می‌شود. به نظر شما ایسوس که همواره محصولاتش را با قیمت‌های اقتصادی به بازار عرضه کرده، زنفون‌هایش را به چه قیمتی در ایران می‌فروشد؟

تا یک میلیون و 500 هزار تومان

خرید و فروش موبایل کارکرده ایسوس در قیمتی کمتر از یک میلیون و 500 هزار تومان در سایت دیوار، عمدتا در مدل زنفون 2 صورت می‌گیرد. برای مثال در این سایت Zenfone 2 به قیمت یک میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. در دو آگهی دیگر، همین تلفن همراه 950 و یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

زنفون دو از گوشی‌های اولیه ایسوس است؛ پردازنده 4 هسته‌ای با یک رم 2 گیگابایتی تا اندازه‌ای تازه‌وارد بودن این موبایل را نشان می‌دهد. بدنه زنفون 2 برخلاف مدل‌های جدیدتر، از جنس پلاستیک است، البته پلاستیک قوی. وزن 170 گرمی، صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین 13 مگاپیکسلی و دیگر امکاناتی از قبیل قطب‌نما و ژیروسکوب از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون است.

یک میلیون و 500 تا 3 میلیون تومان

خرید و فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس در سایت دیوار معمولا با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای آگهی می‌شود، هر چند باید حواستان حسابی جمع باشد تا در دام کلاهبردارهایی که همه‌جا هستند، نیفتید. برای مثال اگر دیدید دو کالا با مشخصات یکسان، اختلاف قیمت فاحشی دارند، گول قیمت بالاتر را نخورید. البته پیش از نهایی کردن خریدتان نیز می‌توانید از وبلاگ این سایت راهنمایی‌های لازم را بخوانید تا کاملا نگرانی‌هایتان رفع شود. با کمتر از 3 میلیون تومان می‌توانید به زنفون 3 و زنفون 4 مکس فکر کنید. این را از روی آگهی‌های سایت دیوار که با این قیمت به حراج گذاشته شده است، می‌توان فهمید.

ایسوس این بار در طراحی Zenfone 3 max از بدنه فلزی استفاده کرده است. رم این تلفن همراه 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت توصیف می‌شود که قابلیت نصب یک کارت حافظه روی آن تعبیه شده است. صفحه نمایش 5.5 اینچی زنفون 3 قدرت دریافت 10 لمس به صورت همزمان را داراست. دوربین 16 مگاپیکسلی باکیفیت، حسگر اثر انگشت و یک باتری با ظرفیت 4100 میلی آمپر در ساعت از دیگر ویژگی‌های زنفون 3 مکس است.

در سایت دیوار خرید و فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس Zenfone 3 max در یک مورد 3 میلیون تومان آگهی شده است. البته در آگهی دیگری همین تلفن همراه با دو ماه کارکرد دو میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

زنفون 4 مکس دارای یک پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای و یک رم 4 گیگابایتی است. دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی این اسمارت فون دیده می‌شود که خبر از کیفیت و شفافیت بالای دوربین می‌دهد. باتری این تلفن همراه مانند زنفون مکس 3 است که در هر دو مدل نقطه قوتشان محسوب می‌شود. پورت zenfone 4 max به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان از آن به عنوان پاوربانک هم استفاده کرد.

صفحه فلزی این تلفن همراه در سه رنگ جذاب صورتی، طلایی و مشکی طراحی شده است. خرید و فروش گوشی موبایل کارکرده ایسوس در مدل زنفون 4 مکس در سایت دیوار چند آگهی به خود اختصاص داده است. برای مثال در یک مورد به قیمت یک میلیون و 900 و در مورد دیگر دو میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. البته در یک آگهی نیز زنفون 4 مکس در حد آکبند دو میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.