کد مطلب: ۴۶۹۰۷۷

قیمت پارکت لمینت و پرده در سال ۹۹

قیمت پارکت لمینت و پرده در سال 99

سال 99 سالی پر از التهاب در زمینه‌ی قیمت محصولات دکوراسیون از جمله پارکت لمینت، کفپوش و پرده بوده است، در این سال قیمت کفپوش‌ها همانند دیگر کالاها افزایش بسیار زیادی داشته است.

سال 99 سالی پر از التهاب در زمینه‌ی قیمت محصولات دکوراسیون از جمله پارکت لمینت، کفپوش و پرده بوده است، در این سال قیمت کفپوش‌ها از جمله کفپوش پی‌وی‌سی و پارکت لمینت همانند دیگر کالاها افزایش بسیار زیادی داشته است و از این بابت تقاضا در زمینه‌ی محصولات دکوراسیون کم شده است.

در ادامه‌ی این مطلب به قیمت پارکت لمینت و پرده در سال 99 خواهیم پرداخت.

قیمت پارکت لمینت در سال 99

IMG 20200812 102258

محصول پارکت لمینت به دو دسته‌ی ایرانی و خارجی تقسیم می‌شود، اکثر برند‌هایی که در ایران موجود می‌باشند، ایرانی می‌باشند. همچنین قیمت پارکت و کیفیت پارکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

پارکت‌های ایرانی نسبت به برند‌های خارجی همانند وینئو، وی پارکت و ویتالیتی بسیار ارزان‌تر می‌باشند و محدوده قیمتی متفاوتی دارند.

پارکت‌های خارجی همانند وینئو، وی پارکت و ویتالیتی به دلیل ممنوعیت واردات کالا‌های لوکس از موجودی بسیار ناقصی برخوردارند. کیفیت این سه برند نسبت به برند‌های ایرانی برتری بسیار زیادی دارد اما قیمت این سه برند نیز بسیار گرانتر است.

شما به همراه تهیه‌ی پارکت لمینت، باید فوم سایلنت تهیه کنید، فوم باعث جلوگیری از صدای اضافی هنگام راه رفتم بر روی لمینت می‌شود، همچنین هزینه نصب پارکت لمینت جداگانه محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که هزینه‌ی ارسال محصول به عهده‌ی مشتری خواهد بود.

از لوازمی که می‌توانید به همراه پارکت لمینت خریداری نمایید، قرنیز ام‌دی‌اف است، قرنیز ام‌دی‌اف ابزاری ضروری برای نصب پارکت لمینت است و نمایی جذاب به محیط و دکوراسیونتان اضافه کند.

توجه داشته باشید که محصول لمینت در برابر آب مقاوم است و چنانچه به دنبال محصولی ضد آب هستید، محصول کفپوش پی‌وی‌سی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. قیمت کفپوش پی‌وی‌سی نسبت به محصول پارکت لمینت ارزان‌تر می‌باشد. کفپوش پی‌وی‌سی از مواد پلاستیکی و پارکت لمینت از HDF ساخته شده است، ضخامت کفپوش PVC سه میلی متر است اما پارکت لمینت 8 میلی متر ضخامت دارد.

انواع پرده برای خانه و پذیرایی

IMG 20200812 102333

پرده‌های متنوعی در فروشگاه ویکی دکو برای انتخاب وجود دارد، در ادامه پرده‌هایی که می‌توانید برای هر دکوراسیونی را انتخاب کنید، معرفی خواهیم کرد.

پرده زبرا: این محصول شامل یک پارچه می‌باشد که از ترکیب تور و پارچه تشکیل شده است و به صورت موازی روی هم قرار می‌گیرد، این پرده در مدل‌های ساده و چاپی به فروش میرسد.

پرده شید: پرده شید یک لایه پرده از جنس کتان و پلی استر است که در مدل‌های ساده و رنگی موجود می‌باشد.

پرده دو مکانیزم: این پرده شامل دو لایه‌ی مستقل است که هر کدام را به راحتی می‌توانید کنترل کنید.

پرده هازان: یکی از محصولات جدید است که عموما روی آن طرح‌های مختلفی چاپ می‌شود. اندازه‌ی هر پنل پرده هازان 1.5 در 3 متر مربع موجود می‌باشد.

پرده مخمل: این پرده در مدل‌های ساده و رنگی موجود می‌باشد، این پرده به صورت پنل نیز فروخته می‌شود.

پرده کرکره چوبی: این پرده در اندازه‌های دلخواه تولید می‌شود و در منزل و محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرده کرکره فلزی: این پرده نسبت به کرکره چوبی از قیمت کمتری برخوردار است، این پرده در دکوراسیون‌های اداری، آشپزخانه‌ و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرده لواردراپه: این نوع پرده با نام کرکره عمودی نیز شناخته می‌شود، این پرده به صورت متر مربع و در اندازه‌های دلخواه به فروش می‌رسد.

تنوع انتخاب از میان پرده‌هایی که معرفی شد بسیار بالا است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای مشاهده‌ی مدل‌های این پرده‌ها به سایت ویکی دکو مراجعه کنید؛ شما این پرده‌ها را می‌توانید در هر نوع دکوراسیونی از جمله اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، اداری و … استفاده کنید.

برای دکوراسیون اداری بهتر است که از پرده‌های کرکره‌ای، زبرا، دو مکانیزم و لواردراپه استفاده کنید؛ برای دکوراسیون پذیرایی می‌توانید از پرده‌های شید، زبرا، دو مکانیزم و البته هازان استفاده کنید، انتخاب هر یک از پرده‌ها کاملا سلیقه‌ای است و حتی می‌توانید از کارشناسان ویکی دکو مشاوره بگیرید.

قیمت پرده در سال 99

محصول پرده همانند محصول پارکت لمینت به دلیل نوسانات بازار ارز، دستخوش تغیرات بسیار زیادی از لحاظ قیمت شده است، قیمت پرده بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود، اگر به دنبال پرده‌ای ارزان‌قیمت هستید، پرده‌های شید و هازان را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم، گران‌ترین پرده‌ها، محصولاتی چون دومکانیزم و کرکره چوبی هستند.

و در آخر شما محصول پرده و پارکت را می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید. همچنین امکان خرید پارکت لمینت به صورت قسطی نیز وجود دارد، برای دریافت راهنمایی می‌توانید با کارشناسان ویکی دکو در ارتباط باشید.

فروشگاه ویکی دکو در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات دکوراسیون از جمله پارکت لمینت، کفپوش پی‌وی‌سی و انواع پرده می‌باشد، برای مشاهده‌ی قیمت به روز محصولات دکوراسیون به این سایت مراجعه کنید.

برای خرید حضوری به آدرسی که در بخش تماس با ما فروشگاه ثبت شده است مراجعه کنید، همچنین شما می‌توانید نمونه کار‌های انجام شده را در سایت مشاهده کنید. پس از ثبت سفارش محصول شما کمتر از 7 روز کاری آماده و به آدرس شما ارسال خواهد شد. ارسال به شهرستان از طریق باربری های صورت می‌گیرد.

امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته شده باشد، لطفا نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • الو کمپ

    الوکمپ
    اعتیاد یک انتخاب نیست بلکه یک بیماری است، اما درمان یک انتخاب به معنای زندگی است. ما در کلینیک ترک اعتیاد جدیدترین تکنولوژی‌ها و روش‌های درمانی جامع و به روز را برای کمک به بیماران و خانواده آن‌ها به کار می‌بریم.