خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۳۹۷۷

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پژو ۴۰۵ با قیمت ۸۷ میلیون تومان معامله می‌شود / عدم عرضه پراید و سمند دو گانه سوز به بازار

پژو 405 با قیمت 87 میلیون تومان معامله می‌شود / عدم عرضه پراید و سمند دو گانه سوز به بازار

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: بعد از افزایش قیمت بنزین، قیمت خودروهای دوگانه‌سوز در بازار بین هشت تا 10 میلیون تومان گران شده است. متاسفانه خودروسازان پراید، سمند و وانت دوگانه‌سوز را به بازار عرضه نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در پاسخ به این پرسش که با افزایش قیمت بنزین قیمت خودروهای دوگانه سوز چند درصد گران شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: بعد از افزایش قیمت بنزین، قیمت خودروهای دوگانه‌سوز در بازار بین هشت تا 10 میلیون تومان گران شده است. به عنوان مثال قیمت پژو 405 با گرانی قیمت بنزین به 87 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. در حالی که قیمت این خودرو تا قبل از چهارشنبه هفته گذشته بین 90 تا 91 میلیون تومان معامله می‌شد.

سعید موتمنی افزود: در حال حاضر خودروسازان از ارائه خودروهای دوگانه همچون سمند، پراید و وانت صرف نظر کردند و مدت زیادی است که مدل دو گانه‌سوز این خودروها را به بازار تحویل نداده‌اند.

او درباره قیمت نیسان اظهار کرد: قیمت نیسان تک‌سوز 79 میلیون تومان و همچنین قیمت نیسان دو گانه‌سوز در بازار حدود 85 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود. البته این قیمت‌های ارائه شده تنها روی کاغذ است و احتمال دارد که در بازار متغییر باشد. همچنین قیمت پژو پارس تک سوز در بازار 101 میلیون و قیمت پژو پارس دو گانه‌سوز نیز 114 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.