کد مطلب: ۵۷۱۳۵۲

قیمت کنسول‌های بازی خانگی هفته سوم مرداد ۱۴۰۰

قیمت کنسول‌های بازی خانگی هفته سوم مرداد ۱۴۰۰

نوسانات مستمر نرخ ارز و تنش‌های سیاسی، بر بازار محصولات تکنولوژیک و دارای فناوری در ایران اثر گذاشته و این آشفتگی‌ها باعث شده تقریباً الگوریتم تغییر یا افزایش قیمت تمام محصولات که شامل قیمت کنسول هم می‌شود از چند ماه یک بار به چند روز یک بار و حتی گاهی اوقات به چند ساعت یک بار برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این موضوع به وضوح در بازار کنسول‌های بازی‌های ویدئویی و لوازم جانبی آنها لمس می‌شود و هر آن قیمت دستگاه‌ها و کنترلرها بر اثر نوسانات نرخ ارزهای شاخص همچون دلار، تغییرات محسوسی را تجربه می‌کند.

در حقیقت کوچک‌ترین نوسان در روند ارزش‌گذاری هر دلار آمریکا در بازار آزاد، تناوب چشمگیری را در بازار محصولات تکنولوژیک و کنسول‌های خانگی ایجاد می‌کند.

انتشار بازی سونی تا سال ۲۰۲۳

طبق تحلیل مایکل پچر یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی، سونی تا سال ۲۰۲۳ به انتشار بازی برای کنسول PS4 خود ادامه می‌دهد.

بدون شک مجموعه منحصر به فرد بازی‌های انحصاری فرست پارتی سونی، یکی از مهمترین دلایل محبوبیت کنسول پلی استیشن ۴ در بین کاربران است. البته این کمپانی در نسل نهم و در مورد کنسول پلی استیشن ۵ رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است و تمرکز خود را معطوف به انتشار بازی‌های کراس جن یا میان نسلی کرده است.

با شروع نسل نهم و عرضه کنسول پلی استیشن ۵، کاربران پلی استیشن ۴ همواره این سوال را پرسیده‌اند که سونی تا چه زمانی به انتشار بازی برای این کنسول نسل هشتمی ادامه می‌دهند.

حالا مایکل پچر (Michael Pachter) یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی در پاسخ به این سوال، تحلیل جالبی ارائه کرده است. به عقیده او با توجه به این واقعیت که سونی مایل است مقادیر زیادی از بازی‌های بزرگ خود را به فروش برساند، به عرضه این عناوین برای پلی استیشن ۴ ادامه می‌دهد و تا زمانی که از عرضه تعداد کافی از کنسول‌های پلی استیشن ۵ اطمینان حاصل نکند، بازی‌ها را برای هر دو نسل روانه بازار می‌کند.

21 page 0001 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.