کد مطلب: ۶۵۰۶۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت کوییک s / تفاوت قیمت کارخانه و بازار

قیمت کوییک s / تفاوت قیمت کارخانه و بازار

روند صعودی قیمت خودرو در بازار کشور ادامه دارد. خودروی کوییک S چه قیمتی دارد؟ اختلاف قیمتی کارخانه و بازار چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حال حاضر خودروی کوییک S مدل ۱۴۰۰ بر اساس آمار و آگهی‌ها در سایت باما ، در بازار خودروی کشور به قیمت ۲۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت این خودرو در کارخانه ۱۸۴ میلیون تومان است. یعنی حدود ۴۰ میلیون تومان اختلاف قیمت.

مشخصات فنی

می‌توان گفت که عمده ی تغییراتی که در کوییک s میبینیم در بحث ظاهری و داخل کابین است. در این فیس لیفت،سپر جلو کمی تغییر کرد. جلو پنجره نیز در نتیجه تغییر سپر به روز شد و جلوه جذاب‌تری به خودرو داد. در نمای کناری خودرو تغییری مشاهده نمی‌شود. اما در نمای عقب خودرو گرافیک چراغ های عقب تغییر کرد و به همراه سپر عقب نمایی جدید به خودروی کوییک بخشید. کوییک s به عنوان خودرویی بر پایه تیبا ۲، فیس لیفت بسیار خوبی ارزیابی می‌شود. این خودرو توانست با پذیرفتن تغییرات جزئی، تغییرات زیادی در ظاهر خودرو ایجاد کند.

زدفورکار نوشت، در تیپ پایه کوییک اس تجهیزاتی مثل کیسه هوا راننده و سرنشین، فرمان دی کات، کامپیوتر سفری، چراغ روشنایی در روز (day light) ،سنسور دنده عقب و شیشه و آینه‌های برقی وجود دارند. از طرفی در تیپ فول آپشن، آپشن‌هایی مثل نمایشگر و سیستم مولتی مدیای ۷ اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم باد لاستیک ها، روکش صندلی چرم، دوربین دنده عقب، رینگ های آلومینیومی و رهیاب ماهواره‌ای موجود است. جالب است بدانید این آپشن‌ها در هیچکدام از خودروهای هم رده قیمتی کوییک s وجود ندارند و باید گفت از لحاظ آپشنی کوییک s واقعا خودرویی مناسب به شمار می آید.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با قیمت بازار آزاد حتی یکدونه هم معامله نمیشه. فقط قیمته. همش برای ایجاد طمع برای خرید هست ار کارخانه